Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@13:20:29 GMT

لغو تظاهرات بازگشت در غزه به خاطر شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۷۸۹

 این هیات در بیانیه‌ای تاکید کرد که روز دوشنبه کنفرانسی خبری در شرق غزه بدون حضور و تجمع مردم برگزار خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است که به منظور حفظ سلامت شهروندان، از تمامی ساکنان نوار غزه می‌خواهیم روز ۳۰ مارس راهی نواحی مرزی نشده و در خانه‌های خود بمانند و به دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیات تاکید کرد که به جای برگزاری تظاهرات بازگشت، در نظر دارد فعالیت‌هایی دیگر برگزار کند، از جمله برگزاری کنفرانس خبری بدون حضور مردم در روز دوشنبه و مجموعه‌ای برنامه‌های دیگر که بدون حضور و تجمع مردم انجام می‌گیرد.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: فلسطین پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

به دنبال اعتراض گسترده در مقابل دانشگاه کلمبیا در ایالت کانکتیکات، جمع بزرگی از معترضان حامی فلسطین مقابل دانشگاه ییل در نیویورک تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعتراضات شکل گرفته طی یک روز گذشته کلاس‌های حضور در دانشگاه کلمبیا را لغو کرده و منجر به دستگیری ده‌ها نفر از معترضان طرفدار فلسطین در دانشگاه ییل شده است.

جمع زیادی از معترضان در حمایت از مردم فلسطین مقابل دانشگاه یِیل در ایالت کانکتیکات یک تظاهرات بزرگ انجام دادند و با برپا کردن چادر دست به تحسن زدند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، پلیس آمریکا با یورش به میان جمع معترضان دانشگاه ییل تا کنون دست کم 40 معترض را دستگیر کرده است. درحالیکه چند روز پیش پلیس بیش از 108 نفر را در جریان اعتراض‌ها در دانشگاه کلمبیا دستگیر کرده بود.

 

.

 

گفته می‌شود که از ورود دانشجویان یهودی به این دانشگاه در شرایط فعلی ممانعت می‌شود.

تظاهرات در محوطه دانشگاه ییل، کلمبیا و دیگر دانشگاه‌های سراسر آمریکا در واکنش به تشدید اقدام‌های وحشیانه رژیم اسرائیل در غزه آغاز شد.

راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا