Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان قضائی نیروهای مسلح، مجتبی شیرودبزرگی گفت: بلافاصله پس از گزارش فرار زندانیان از زندان سقز و در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر شناسایی و برخورد قاطع با قاصرین و مقصرین، پرونده‌ای در دادسرای نظامی ناحیه سقز تشکیل شده و رئیس دادسرا شخصاً در محل حاضر و تحقیقات میدانی را آغاز و دستورات قضائی لازم را با هماهنگی دادستان نظامی استان صادر می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این ارتباط چند نفر از مأموران زندان سقز احضار و از آنان تحقیق به عمل آمد و ۴ نفر از این افراد با صدور قرار تأمین روانه بازداشت و مابقی نیز با قرارهای تأمین متناسب آزاد شدند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کردستان گفت: تحقیقات تا دستیابی به علل و عوامل دخیل در وقوع این حادثه ادامه خواهد یافت.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: تاکنون ۱۰ نفر از زندانیان متواری زندان سقز دستگیر و ۳ نفر دیگر نیز خود را تسلیم و به زندان معرفی کرده‌اند.

در روز جمعه و در یک اقدام ۷۴ زندانی زندان شهر سقز فرار کردند که بعد از این حادثه اقدامات مختلفی در راستای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان دادستان عمومی و انقلاب دادسرا روابط عمومی سازمان قوه قضائیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولی پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدودا 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند؛ فقدانی به بهانه خرید از منزل بیرون رفته است ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است.

این مقام ارشد پلیسی گفت: خانواده این فقدانی در حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند اعضای خانواده شان فقدانی را در یکی از خیابان های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده اند

وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی به دست آمد فقدانی به همراه یک مردجوان از مغازه ای اقلام خوراکی تهیه کرده و بدین ترتیب درابتدا چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

اولین قتل 1403 در تهران/ مرد جوان قربانی شد

سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به همراه فقدانی به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت؛ حدودا 3 سال با فقدانی آشنا بودم و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی , موضوع را باخانواده او درمیان گذاشته، اما بدلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی های غیر مجاز با مخالفت های شدید خانواده فقدانی روبروشده و چاره ای جز فراری دادن او نداشته‌ام که با طرح نقشه قبلی وی را از منزل خارج و با خود به منزلم در مرکز شهر تهران بردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به پیدایش فقدانی نامبرده تحویل خانواده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پاپ برای نخستین بار پای زنان زندانی را شست و بوسید
  • اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی
  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه