Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پدافند هوایی یمن، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی را که قصد حمله هوایی به پایتخت این کشور داشتند، فراری داد.
به گزارش آریا، سرتیپ "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد پدافند هوایی این کشور موفق شده است جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی را که قصد حمله هوایی به پایتخت این کشور داشتند، فراری دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، سامانه‌های پدافندی فاطر 1 ارتش و نیروهای مردمی یمن توانسته‌اند جنگنده‌های ائتلاف را پیش از اینکه قادر به انجام هرگونه عملیاتی شوند، مجبور به فرار کنند.
تجاوز نظامی ائتلاف سعودی - اماراتی به یمن اکنون وارد ششمین سال خود شده است. در جریان این تجاوز نظامی ده‌ها هزار نفر از مردم یمن جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پدافند هوایی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد

سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را در یک روز سرنگون کردند. این را سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در ۲۳ آوریل گزارش داد.

این وزارتخانه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه طی روز گذشته ۱۰۴ پهپاد اوکراینی، یک موشک تاکتیکی توچکا-یو، شش موشک HIMARS و Alder ساخت آمریکا و همچنین چهار بمب هدایت‌شونده همر ساخت فرانسه را سرنگون کرده‌اند.

پیش از این، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفته بود که نیرو‌های روسی با موفقیت سه شهرک بوگدانوفکا، پروومایسکه و نوومیکایلووکا در جمهوری خلق دونتسک را به طور همزمان از دست واحد‌های ارتش اوکراین آزاد کردند. شویگو تاکید کرد که ارتش روسیه اکنون پتانسیل جنگی عظیمی دارد که به آن اجازه می‌دهد تا به جلو حرکت کند و مناطق بیشتری را آزاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه