Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  ابراز داشت: فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری ممنوع است و واحدهای صنفی غیرضروری مانند نمایشگاه خودرو و مشاوران املاک در صورت فعالیت مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی فعال در زمینه مواد غذایی، دارویی، اقلام بهداشتی و اقلام ضروری مجاز به فعالیت هستند، ادامه داد: تمام واحدهای واحدهای صنفی غیر ضروری با تعطیلی صنف خود نقشی مهم در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارند و انتظار می‌رود برای تامین سلامت جامعه همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان یادآور شد: بنابر توصیه کارشناسان در حوزه بهداشت، ماندن در خانه مهمترین راهکار در مقابله با ویروس کرونا تلقی می‌شود و بر همین اساس از آحاد شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت توصیه کارشناسان بهداشت در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان اصناف بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان اصناف بهداشت و سلامت ویروس کرونا سمنان اصناف بهداشت و سلامت واحدهای صنفی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی از استرداد مبلغ ۵ میلیارد و ۸۲۵ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی از ۲۰ اسفندماه تاکنون خبر داد.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برخورد با واحدهای صنفی متخلف در طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی اظهار کرد: این طرح از ۲۰ اسفندماه با توجه به ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و ورود زائران انجام شد.

وی بیان کرد: در این طرح مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف ۱۴ هزار و ۱۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی انجام داد که تعداد ۱۱۶۷ فقره پرونده تعزیری تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها ۴۲ واحد صنفی در این بازه زمانی پلمب شدند. هم چنین مبلغ ۵ میلیارد و ۸۲۵ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال استرداد وجه به شاکیان انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد