Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:49:25 GMT

گوگل ۸۰۰ میلیون دلار به مبارزه با کووید-۱۹ کمک کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۹۴۹

گوگل ۸۰۰ میلیون دلار به مبارزه با کووید-۱۹ کمک کرد

شرکت بزرگ گوگل در واکنش به بحران همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ اقدام به اعطای کمک ۸۰۰ میلیون دلاری برای مبارزه با این بیماری کرده است و همزمان در حال تولید ماسک نیز هست.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت گوگل خبر از کمک مالی ۸۰۰ میلیون دلاری برای کمک به تلاش‌ها برای جلوگیری از بحران کووید-۱۹ داد.

"سوندار پیچای" مدیر عامل گوگل در وب‌سایت این شرکت نوشته است: از آنجا که شیوع کروناویروس جدید در سراسر جهان رو به وخامت است، در حال نابودی جوامع و گرفتن جان افراد بسیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ما اقدام به اعطای کمک ۸۰۰ میلیون دلاری برای کمک به مقابله با برخی از این چالش‌ها و حمایت از مشاغل کوچک و متوسط، سازمان‌های بهداشتی و دولت‌ها و کارکنان بهداشت و درمان که در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه‌گیر جهانی هستند، کرده‌ایم.

بخشی از این مبلغ به میزان ۲۵۰ میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی(WHO) و سازمان‌های دولتی و ۲۰۰ میلیون دلار از آن کمک به یک صندوق سرمایه‌گذاری است که از سازمان‌های غیردولتی و موسسات مالی برای کمک به به مشاغل کوچک پشتیبانی خواهد کرد.

گوگل همچنین اعلام کرد با همکاری یک شرکت دیگر، مشغول تهیه ۲-۳ میلیون ماسک است تا در هفته‌های آینده در اختیار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا قرار دهد.

گوگل همچنین از ظرفیت درآمد تبلیغات خود حدود ۳۴۰ میلیون دلار برای کمک به همه مشاغل خرد و متوسط که در طول سال گذشته حساب فعال داشته‌اند و اکنون به دلیل شیوع کووید-۱۹ آسیب دیده‌اند، اختصاص می‌دهد.

در عین حال، مبلغ ۲۰ میلیون دلار به مؤسسات دانشگاهی و محققان داده می‌شود تا از توانایی محاسبات و زیرساخت‌های گوگل برای مطالعه و رسیدن به روش‌های درمانی و واکسن‌های احتمالی، ردیابی داده‌های حساس و شناسایی راه‌های جدید برای مبارزه با کووید-۱۹ استفاده کنند.

به نظر می‌رسد که در این برهه حساس، گوگل واقعاً در حال کمک برای برون‌رفت از این بحران است و این چیزی است که باید از آن قدردانی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گوگل کووید 19 کروناویروس ۸۰۰ میلیون دلار برای کمک کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟

وزیر ارتباطات گفت: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم، اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم.

 

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود
  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • استفاده از پهپاد برای سمپاشی در قم ۵۰ درصد افزایش یافت