Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن صادقیان افزود: این اقدام در اجرای طرح تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری اتخاذ شد و به شهرداری‌ها ، اداره‌کل های منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی هم ابلاغ شد که اقدام لازم به‌منظور تعطیلی مراکز یادشده انجام دهند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، وی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغی ، به ویژه صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری ها، ‌مطبوعات و رسانه های محلی و امکانات تبلیغات شهری و فضای مجازی به منظور همکاری حداکثری شهروندان در این موضوع تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان با بیان اینکه در مکان های یادشده هیچ‌گونه خدماتی توسط غرفه‌ها و سایر مراکز موجود در بوستان‌ها ارائه نمی شود، بر استفاده از گروه های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری برای بستن راه های ورودی به این مکان ها و جلوگیری از حضور دستفروشان در داخل پارک ها و اطراف آن تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ادامه داد: همچنین در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ‌ماه جاری توقف وسایل نقلیه در اطراف بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری استان ممنوع است و با رانندگان متخلف  برخورد می‌شود و با توقیف یک ماهه خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، ‌برای متخلفان اعمال قانون می شود.

طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خودرو قانون منابع طبیعی و آبخیزداری وسایل نقلیه یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیروز مجلس کار خوبی انجام داد و اشکالی که شورای نگهبان در زمینه اجاره‌بها گرفته بود را نهایی کردند. در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه به آن عمل شود.

وی‌ افزود: همچنین تحقیق و تفحص مجلس در زمینه سازمان آفات داشت که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می‌شود. بحث اجرای ماده ۲۳۴ مطرح شد که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط است و درباره کمبود برخی داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مسئله ابلاغ به قوه قضائیه منتفی شد چون واقعا جرمی هم در این زمینه انجام نشده است. کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: در زمینه بررسی لایحه بودجه هم مواردی از جمله تجمعات و راهپیمایی‌ها وجود دارد که امیدواریم در این مجلس بررسی و نهایی شود. ما برای مجلس آینده و تعامل بیشتر میان دو قوه هم آماده‌ایم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

کد خبر 846927 منبع: ایسنا برچسب‌ها تعطیلات سید محمد حسینی خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست