Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیئت دولت با اشاره به تصمیماتی که در ستاد مبارزه با کرونا برای سلامت مردم گرفته شده، گفت: تصمیماتی که درباره مقابله کرونا گرفته شد با اکثریت آرا بود.

اخبار سیاسی - وی افزود: این سوال وجود دارد که آیا از نقطه پیک و اوج درباره کرونا عبور کردیم و به سمت شرایط بهتر حرکت کردیم، پاسخ این است که بر اساس گفته دوستانی که صحبت کردند در برخی استانها از نقطه پیک و اوج عبور کردیم اما در برخی استان ها هنوز نمی‌توانیم با اطمینان صحبت کنیم و باید منتظر پایان تعطیلات نوروز باشیم تا بتوانیم با اطمینان در این باره صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن روحانی تصریح کرد: در کنار این همه سختی و رنج یک وحدت و انسجام ایجاد شد و نباید بگذاریم این همدلی و وحدت از بین برود. ما امروز یک سرمایه اجتماعی پیدا کردیم و این سرمایه اجتماعی به نفع همه است و باید همه تلاش کنیم این سرمایه اجتماعی حفظ شود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ستاد مبارزه با کرونا کرونا حسن روحانی حسن روحانی رئیس جمهور کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی مخاطب تذکر رهبری درمورد گشت نور بود؟

به گزارش «تابناک»، فیاض زاهد، استاد دانشگاه و چهره سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با منیبان، در رابطه با گشت نور و تذکر رهبری در مورد برخورد گشت ارشاد با زنان بی حجاب، اظهار کرد: در شرایطی که کشور درگیر یک جنگ است و در حوزه بین‌المللی و در داخل کشور جامعه بسیار ملتهب است، فشار بر زنان این سرزمین که شایسته احترام ویژه‌ هستند، نوعی تعارض و دو قطبی شدید اجتماعی را ایجاد می کند. هیچ سیستم عاقلی در حالی که درگیر مسائل بین المللی است، مرتکب چنین خطایی نمی شود. ۳۰۰ موشک و پهپاد برای دشمن ۴۵ ساله این کشور فرستاده شد اما  تلفاتی که در خیابان از دختران گرفته می شود بیشتر از آن عملیات بازتاب داشت.  
 
زاهد با اشاره به تذکر رهبر انقلاب در رابطه با بحث حجاب گفت: پس از توئیت فضائلی، عضو دفتر رهبری، شاهد رفتار افراطی گروه های تندرو بودیم و حتی پای خود را از رهبری جلوتر گذاشتند. رهبری  نمی‌توانند همه چیز را  پشت میکروفون بیان کنند. گاهی سنت سیاسی در ایران اینگونه بوده  که حتی ایشان پیام‌ها را از طریق اعضای دفترشان به مجلس و دولت اعلام کردند. 

او تاکید کرد: در ماجرای توییت فضائلی  مشخص است که از نهادهای بالادستی تذکری داده شده و پیرو آن فضائلی موضع گرفته است اما نهایتا  تندرو‌های نادان او را مورد هتاکی قرار می‌دهند. 

زاهد تصریح کرد: رفتار تندروها در مورد حجاب و گشت نور این خطر را متبادر می‌کند که آنها حتی پشت سر رهبری حرکت نمی‌کنند و همه  ادعاهای آنها  مبتنی بر ولایت پذیری و تابعیت از رهبری زیر سوال می‌رود و تبعات بسیار ویرانگری در آینده در حوزه‌های دیگر خواهد داشت. 

او خاطرنشان کرد: وزارت کشور و آقای رئیسی که احتمالا مسئولیت اصلی این اقدامات را دارند باید پاسخگو باشند. عناصری که اطراف وحیدی هستند و خود او  باید پاسخ مردم را بدهند. 

زاهد ادامه داد: در  ماجرای سپیده رشنو که او را به جلوی دوربین آوردند و از او اعتراف گرفتند در سرمقاله‌ای نوشتم که سر به سر دختران این مملکت نگذارید مردم ایران عصبانی هستند و آن نوشته، ۳ ماه قبل از بحران فوت مهسا امینی بود که کشور را به یک چالش امنیتی خردکننده‌ای مواجه کرد. عقلای قوم و تصمیم‌گیران اساسی این مملکت  باید در شیوه برخوردشان با حق انتخاب، سبک زندگی و نوع پوشش زنان محتاط‌تر رفتار کنند. متاسفانه این موضوع بسیار می‌تواند برای ساختار کشور و ثبات آن در آینده ایجاد خطر کند به این معنا که مطالبات اقتصادی را به مطالبات اجتماعی و فرهنگی پیوند بزند و بحران را به شکل جدی تری مجددا به سطح جامعه در عرصه سیاسی برگرداند. 

او در پایان گفت: اگر رئیسی جلوی  ماجرای گشت نور را نگیرد روش راستگویی در وعده دادن را در پیش نگرفته است، چون او در کمپین انتخابات ریاست جمهوری مدعی بود که شیوه توام با احترام نسبت به مطالبات اجتماعی و نوع انتخاب مردم را در پیش خواهد گرفت. اگر آقای رئیسی به این روش اعتقاد دارد باید زمانی که با تذکر دفتر رهبری مواجه شد، تغییر مسیر دهد. چراکه طبیعتا مخاطب تذکر رهبری نیروی انتظامی نبوده است. ماجرای گشت نور و گشت ارشاد تا ابد در ذهن ملت، تاریخ و در پرونده رییسی ثبت می شود.

دیگر خبرها

  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • چه کسی مخاطب تذکر رهبری درمورد گشت نور بود؟
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • ماجرای مالباختگان در شهرستان چالوس
  • ماجرای کنار کشیدن عمو قناد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» چه بود؟ + فیلم