Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه آمده است: اینک که ویروس خطرناک و واگیردار کرونا، با سرعتی بالا در حال مبتلا کردن و گرفتن جان هموطنان و هم استانی‌ها است و در این زمینه عزمی ملی برای مقابله با آن شکل گرفته‌است، ما اعضای سازمان های مردم نهاد استان بوشهر به عنوان گروه‌ها و تشکل‌هایی که داوطلبانه در راستای بهبود وضعیت جامعه‌مان تلاش می‌کنیم با سپاسگزاری از همت و تلاش کادر درمان، پزشکان، پرستاران و سایر افرادی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس فعالیت می‌ کنند، از همه هم استانی‌هاخود درخواست داریم، با رعایت مقررات تازه‌ وضع شده  از سوی دولت، از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، تردد نکردن در جاده ها و میان شهرها، ماندن در خانه، رعایت نکات بهداشتی که همواره و به صورت مداوم توسط مراکز بهداشتی و درمانی  اعلام می‌شود، گامی بلند در راستای متوقف کردن سرعت رشد این ویروس خطرناک که به هیچ کس پیر، جوان و کودک  رحم نمی کند، برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول تاریخ همراهی و همدلی همگانی باعث گذشتن از بحران های بزرگی شده‌است و روشن است که این بار نیز با همیاری و همکاری همه مردم و رعایت این موارد، می توانیم از عزیزان‌مان مراقبت کنیم و بزودی کرونا را شکست دهیم و روال زندگی خود را به حالت عادی برگردانیم. 
از شما هم استانی‌های نجیب، درخواست داریم در خانه بمانید و قطع کننده زنجیره این ویروس خطرناک باشید.

این بیانیه توسط ۱۵۲ سازمان، انجمن، تشکل و موسسه مردم نهاد استان بوشهر تهیه و منتشر شده‌است.
 

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد بوشهر ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور در اولین کنفرانس دوسالانه «هوش مصنوعی و علوم داده» که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جز ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار بگیرد، اظهار داشت: پنجره واحد مدیریت زمین، با استفاده از هوش مصنوعی و گردآوری داده‌ها، علاوه بر پایش اراضی، با برقراری ارتباط میان ۲۰ دستگاه متولی و صدور مجوزهای مورد تقاضای مردم، نقش قابل توجهی را در زمینه جهش تولید با مشارکت مردم ایفا می‌کند.

وی سامانه زمین را نتیجه تلاش‌های فنی سازمان فناوری اطلاعات ایران و راهبری ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و دستگاه‌های متولی مدیریت زمین دانست که ذی‌نفعان آن علاوه بر مردم، سازمان اراضی، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و قوه قضائیه هستند و خاطرنشان ساخت: پیش از آغاز به کار این سامانه، وجود نقض در حوزه‌های قانون‌گذاری، اجرایی و قضائی، چالش‌هایی را جهت تأمین امنیت غذایی، تضمین سلامت جامعه و حفظ محیط زیست ایجاد کرده بود. تا حدی که ۱۵ درصد پرونده‌های قضائی کشور به نارضایتی‌های مردم و سرمایه‌گذاران در حوزه زمین اختصاص داشت.

خوانساری سامانه زمین را از جمله پروژه‌هایی دانست که در آن از هوش مصنوعی برای حل مشکل مردم استفاده شده است و در تبیین بیشتر این مهم گفت: سامانه زمین در عمل مشکلاتی نظیر تداخل وظایف دستگاه‌ها، مراجعات حضوری متقاضیان، بروز تبانی و ارتشا، امکان جعل استعلامات کاغذی، اخذ تصمیم‌های سلیقه‌ای و غیر شفاف را با زیرسامانه درگاه متقاضیان مردمی حل کرد و در زیرسامانه پایش اراضی نیز با استقرار در ۳۱ استان کشور و پوشش ۵ پهنه آسیب‌پذیر به بهبود ۸۱ درصدی در دقت شناسایی هوشمند تخلفات رسیده است. در همین راستا، شناسایی ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی، تخریب پوشش گیاهی، زمین زراعی و باغی از جمله مواردی است که هسته پردازشگر هوش مصنوعی توسط دو شرکت دانش بنیان در شناسایی تخلفات مؤثر بوده است.

در این کنفرانس علمی، معاون وزیر ارتباطات، استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور را نخستین تجربه‌ای دانست که توسط سامانه زمین محقق شده است و افزود: در حال حاضر از میان ۴۷ دستگاه اجرایی که هر یک به نوعی نقشی در صدور مجوزهای زمین محور به عهده دارند، ۲۰ دستگاه به صورت یکپارچه در این سامانه حضور دارند و به یکدیگر متصل شده‌اند. این تعامل باعث ارائه ۱۹ عنوان استعلام الکترونیکی بین دستگاهی، صدور ۶ عنوان مجوز، گواهی، موافقت‌نامه و قرارداد واگذاری و ۳ خدمت-استعلام شده است که نمونه بی‌نظیری از خدمت‌رسانی یکجا به مردم است.

معاون وزیر ارتباطات، با ارائه آماری وضعیت استفاده مردم بوشهر از پنجره واحد زمین را تشریح کرد: تا کنون ۱۸ هزار و ۳۹۰ درخواست توسط مردم استان بوشهر در سامانه پنجره واحد زمین برای دریافت خدمات و مجوزهای زمین محور به ثبت رسیده است که از این تعداد بالغ بر ۱۳ هزار درخواست تعیین تکلیف شده و حدود ۵ هزار درخواست نیز در مراحل مختلف بررسی در دستگاه‌ها است.

خوانساری ادامه داد: از مجموع درخواست‌های تکمیل شده، ۱۰ هزار و ۲۹۱ درخواست به خدمت «تعیین حدود اراضی روستایی- استان بوشهر» تعلق دارد که ۷ هزار و ۷۷۰ درخواست تعیین تکلیف شده و ۲ هزار و ۴۹۹ درخواست نیز در حال بررسی است.

وی همچنین گفت: البته درخواست برای انجام استعلام «ملی مستثنیات» از دیگر خدمات مورد مطالبه مردم بوشهر از سامانه زمین بوده است. به طوری که تا کنون، ۵ هزار و ۸۹ درخواست برای این استعلام الکترونیکی به ثبت رسیده است که ۴ هزار و ۹۱۶ درخواست، تعیین تکلیف شده‌اند.

خوانساری تصریح کرد: درخواست تغییر کاربری اراضی نیز از طریق این سامانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.تکمیل استعلامات ملزم به داشتن نقشه‌های فنی از دستگاه‌های مختلف است که دستگاه‌ها باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

گفتنی است، معاون وزیر ارتباطات در سفری به استان بوشهر از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبر نوری در این استان بازدید و با مدیران ارشد استانی دیدار کرد.

کد خبر 6085895 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر