Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام ندیمی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری ورودی شهرها، تردد در محور‌های استان کاهش یافت.

او افزود: دیروز شنبه ۹ فروردین ماه، ۱۳۴ هزار و یک تردد در محور‌های مواصلاتی استان ثبت گردید که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۶۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصدی همراه بود.

ندیمی اضافه کرد: تردد در محور‌های ورودی استان هم به عدد ۱۱ هزار و ۳۲۸ کورد رسید که این میزان تردد نسبت به ششم فروردین پارسال ۷۶.۷ درصد کاهش داشت.

او ادامه داد: در محور‌های خروجی استان هم شاهد ۱۱ هزار و ۱۹۳ تردد بودیم که این عدد هم با کاهش شدید ۸۱.۳ درصدی همراه بود.

ندیمی گفت: تا عادی شدن شرایط در خانه بمانند و از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای فاصله گذاری اجتماعی کرونا ویروس محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد برنامه این وزارتخانه برای افزایش رفاه اجتماعی در سال جدید اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه عدالت اجتماعی کار‌های مؤثر و مفیدی را انجام دادیم. ابتدا برای شناسایی نیازمندان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه‌ای تعریف شد، تا میزان درآمد و دهک‌های درآمدی را، نه به‌صورت پیمایشی و نمونه‌گیری بلکه به‌صورت واقعی صفر تا صد برای کل جمعیت ۸۶ میلیونی کشور مشخص کنیم.

مرتضوی بیان کرد: مشاغل و درآمد همه افراد کشور شناسایی و گروهی که زیرخط فقر هستند، مشخص شدند. یعنی ما خط فقر، فقر شدید و فقر مطلق را تعریف کردیم و اکنون با قاطعیت عرض می‌کنم که بخش قابل‌توجهی از فقر شدید کشور کاسته شده است.

وزیر کار تأکید کرد: از جنبه کمک‌هایی که کمیته امداد و سازمان بهزیستی انجام می‌دهند، در دهک‌های اول، دوم و سوم نه ما و نه کمیته امداد کسی را در صف نداریم و اعلام می‌کنم اگر کسی تصور می‌کند استحقاق تحت پوشش قرار گرفتن را دارد حتماً به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه کند. شایان‌ذکر است منابع برای رسیدگی به این افراد به‌اندازه کافی پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما برای ایجاد عدالت اجتماعی، افزایش سنواتی حقوق دهک‌های پایین و مستمری‌بگیران و تهیه بستری برای ایجاد سالی یک‌میلیون فرصت شغلی است تا نرخ بیکاری کاهش پیدا کند. ما الآن در محدوده نرخ بیکاری ۷ درصدی هستیم و امیدواریم در سنوات آینده بازهم بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: فراهم کردن آموزش فنی حرفه‌ای، ایجاد بستر‌های مناسب و فرایند استادشاگردی ازجمله اقدامات ما در کاهش نرخ بیکاری بوده است.

وزیر کار تصریح کرد: دولت همه تلاش خود را برای مدیریت تورم انجام می‌دهد و سال گذشته نیز بر اساس گزارش‌های مراکز رسمی، تورم رو به کاهش بود؛ امسال نیز امیدواریم این روند کاهشی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

راحله کاویار

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • افزایش قابل توجه تعرفه‌های خدمات پرستاری