Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛حسن روحانی در جلسه امروز (یکشنبه) هیئت دولت اظهار کرد: در مقابله با کرونا تصمیمی اتحاذ نشد مگر اینکه مورد تأیید کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا باشد. اگر آن‌ها گفتند که باید اماکن مقدسه تعطیل شود، ما قبول کردیم یا اگر گفتند نماز‌های جمعه و مراسم‌های شادی و غم تعطیل باشد، تمهیدات لازم را برقرار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر آنچه متخصصین ما گفتند، حمایت کردیم.

روحانی با بیان اینکه «تصمیمات ما با اتفاق آراء اتخاذ شده است» گفت: همیشه تلاش کردیم به نظر واحدی برسیم. مردم عزیز ما باید بدانند که همانطور که سلامت برای ما یک اصل است، تولید هم برای ما مهم است. ما نمی‌توانیم تولید را در کشور تعطیل کنیم. ما نمی‌توانیم تولید مواد غذایی و بهداشتی و یا توزیع آن‌ها را تعطیل کنیم. تعطیلی این بخش‌ها امکان‌پذیر نیست. مدیریت جامعه برای ما این است که سلامت، تولید و امنیت جامعه برای ما اصل است.

رئیس چمهور ضمن تشکر از نیرو‌های مختلف امنیتی در مبارزه با کرونا گفت: همه نیرو‌های انتظامی، مرزداران و سپاهیان در صحنه هستند. ما اصول متعددی را کنار خودمان داریم باید این اصول را مد نظر قرار دهیم. ما همه آن‌ها را در کنار هم قرار می‌دهیم و بعد تصمیم‌گیری می‌کنیم.

روحانی ادامه داد: از همه آن‌هایی که بیرون صحنه تصمیم‌گیری هستند که البته ممکن است مقامی داشته باشند یا دو سه ماه آینده مقامی پیدا کنند خواهش می‌کنم که کمک کنند. شرایط ما شرایط مرید جمع‌کردن نیست. شرایط ما شرایط جنگ سیاسی نیست. ما بحث حزبی، قومیتی و حتی ملیتی نداریم. کرونا، مسئله گسترده جهانی است ما می‌خواهیم از این مسئله عبور کنیم؛ لذا محدودیت‌هایی که وضع می‌کنیم محدودیت‌های نمی‌تواند آنقدر حداکثری باشد که قابل اجرا نباشد و در عین حال نمی‌تواند آنقدر حداقلی باشد که تأثیر لازم را نگذارد. باید بین حداقل‌ها و حدااکثر‌ها راه میانه را برگزینیم و بر آن مبنا عمل کنیم.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود گفت: خواهش من این است که دستاورد‌های بزرگ را در سایه این رنج و مشقت نادیده نگیریم. این بیماری برای مردم رنج‌آور بود. برای مردم مشکل آفرید. بسیاری عزیزانشان را از دست دادند. پزشکان و پرستاران ایام سختی را می‌گذرانند، اما آثار خوبی وجود داشت که ما نباید اجازه دهیم این آثار خوب از بین رود مثلا از خلال این بیماری، وحدت و انسجامی به وجود آمد که نباید بگذاریم از بین رود. در این ایام دل‌ها مهربان و متوجه خداوند و متوجه کمک به یکدیگر شد. ما امروز این سرمایه اجتماعی را پیدا کردیم. این سرمایه به نفع همه است.   خبر تکمیل می‌شود

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر حسن روحانی طرح فاصله گذاری اجتماعی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای سمنان با بیان اینکه سمنان استان دین مداری و علم و دانش است، تاکید کرد: برخورداری استان سمنان از دانشمندان، فرهیختگان و علما به خصوص سه هزار شهید استان نشان از غنای این استان دارد.

وی با بیان اینکه باید به خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان ادای احترام کرد، افزود: سمنان استانی صنعتی، گردشگری، معدنی و کشاورزی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مصوبات خوبی در دور اول سفر استانی در سال ۱۴۰۰ داشتیم، ابراز کرد: مدیران استان سمنان به خوبی اجرای مصوبات را پیگیری کردند.

رئیسی بیان کرد: گام‌های خوبی در نهضت ملی مسکن برداشته شده تا شاهد رفع نیاز مردم در این زمینه باشیم همچنین فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل و یا تعطیل از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته در این استان است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است، گفت: مسئله آب دیگر موضوع مهم استان است.

رئیس جمهور گفت: کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما در میانه راه هستیم.

کد خبر 6081571

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران