Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@07:55:29 GMT

عربستان حضور در محل کار را ممنوع کرد!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۲۳۹

عربستان حضور در محل کار را ممنوع کرد!

دولت عربستان از کارکنان بخش دولتی و خصوصی خواست تا در خانه باقی بمانند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رویترز، پس از افزایش شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در عربستان، دولت حضور کارکنان دولتی و خصوصی در محل کار را جز در موارد ضروری، ممنوع اعلام و لغو پروازهای داخلی و خارجی را تمدید کرد. وزارت کشور عربستان در بیانیهای اعلام کرد: پروازهای داخلی، حرکت قطارها و فعالیت اتوبوسها و تاکسیها تا اطلاع بعدی متوقف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سوی دیگر با عبور شمار قربانیان کووید-۱۹ از ۱۰ هزار نفر در  ایتالیا، نخست وزیر این کشور از آمادهسازی یک بسته حمایتی جدید برای کسب و کارهای فعال در زنجیره تامین و مواد غذایی خبر داد. جوزپه کنته با اعلام این که ۴.۳ میلیارد یورو اعتبار در اختیار شهرداری های مناطق مختلف قرار خواهد گرفت، از تخصیص ۴۰۰ میلیون یورو اعتبار برای کسانی که پول کافی برای خرید مایحتاج روزانه خود ندارند خبر داد. 

ایتالیا که بیشترین شمار قربانیان کرونا در جهان را دارد، تاکنون ۲۵ میلیارد یورو برای مقابله با این ویروس اعتبار تخصیص داده است. روبرتو گوالتیری، وزیر اقتصاد ایتالیا از اورسلا فون در لین، رییس کمیسیون اروپا به دلیل تاخیر در اجرایی کردن برنامه مشترک مقابله با کرونا در سطح اتحادیه اروپا انتقاد کرد و گفت: سخنان خانم رییس اشتباه بود و از شنیدنش متاسف شدم. وی افزود: اروپا به یک طرح مارشال دیگر ( برنامه بازسازی اقتصاد اروپا پس از جنگ جهانی دوم) پس از پایان بحران کرونا نیاز دارد. 

در اسپانیا نیز پدرو سانچز، نخست وزیر این کشور اعلام کرد جز کارکنان بخشهای ضروری، کلیه شاغلان باید تا دو هفته در منزل خود باقی بمانند. وی گفت دستمزد این ایام به کارکنان در پایان ماه پرداخت میشود اما پس از پایان بحران کرونا، کارکنان باید به تدریج این ساعات کاری را جبران کنند. 

اسپانیا اکنون با بیش از ۶۰۰۰ قربانی، دومین کانون مرگبار کووید-۱۹ در جهان محسوب می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عربستان سعودی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد

سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای زنان هوادار باشد. 

tags # تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود