Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:41:18 GMT

۱۴۰ هزار نفر در ایذه در برابر کرونا غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۲۸۱

۱۴۰ هزار نفر در ایذه در برابر کرونا غربالگری شدند

نعمت‌اله مقصودی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بخش عمده‌ای از این تعداد، به صورت تلفنی و بقیه با مراجعه مردم به سایت خوداظهاری salamat.gov.ir نسبت به این کار اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این رقم حدود ۶۹ درصد جمعیت کل شهرستان ایذه را شامل می‌شود افزود: مردم می‌توانند بیش از یکبار در این سامانه خوداظهاری کنند، چون امکان دارد در زمان مراجعه به salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir علایمی وجود نداشته باشد و پس از آن شاهد بروز علایم بیماری باشیم.

مقصودی ادامه داد: سامانه ۴۰۳۰ برای غربالگری مردم‌ در مقابل ویروس کرونا راه‌اندازی شده است اما برخی از مردم با تصور اینکه این شماره مربوط به تبلیغات و موضوعات دیگر است، از پاسخ دادن به آن امتناع می‌کنند.

وی گفت: از مردم درخواست می‌کنیم برای کمک به کادر درمانی برای غربالگری ویروس کرونا، به تماس‌ دریافتی از این سرشماره پاسخ دهند.

رییس مرکز بهداشت ایذه بیان‌کرد: همکاران ما در مرکز بهداشت از روزهای ابتدایی شیوع کرونا پای کار بوده‌اند و از پایش ورودی‌های شهر تا طرح غربالگری مشارکت داشته‌اند.

وی افزود:تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان ایذه تاکنون به پنج نفر رسیده که آخرین مورد آن در یکم فروردین جاری ثبت شد.

تا روز شنبه نهم فروردین، ۶۳۱ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا ایذه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ایذه بهداشت و سلامت کرونا ویروس کرونا ایذه بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید طرح نظارت بر بازار ایذه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نوید احمدی اظهار کرد: این طرح در قالب گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی و با هدف مقابله با هرگونه تخلف احتمالی، جلوگیری از کم فروشی، گرانفروشی و افزایش قیمت کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان و نوروزی اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح بازرسان به صورت مستقل یا در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها بر بازار و واحد‌های صنفی نظارت و با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

احمدی در ادامه بیان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح در حوزه خدمات نیز از سالن‌های غذاخوری، رستوران‌های بین شهری، عملکرد انبار‌ها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار و خدمات از این دست نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه گفت: علاوه بر بازرسی‌هایی که در این ایام بر بازار انجام می‌شود شهروندان نیز می‌توانند شکایات و مطالبات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا بازرسان برای بررسی آن هرچه سریعتر اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • اهمیت اجرای نظام مراقبت بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در کیش
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • تشدید طرح نظارت بر بازار ایذه