Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندار قم در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

«بسم الله الرحمن الرحيم»
روز پاسدار و جانباز، یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی‌های غیور مردان سپاه و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاهدان و ایثارگرانی که غیرت، مردانگی و شجاعت و آزادگی را از مکتب و اندیشه حسینی آموخته اند و مدال پرافتخار و زرین پاسداری و جانبازی در راه دین و قرآن، همواره بر سینه‌های مالامال از عشق به اسلام و انقلاب آن‌ها می‌درخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبان المعظم، فرارسیدن میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس (ع) و «روز جانباز» را به همه پاسداران و جانبازان فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان غیور و سرافراز استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و با آرزوی عافیت و بهرورزی برای همگی این عزیزان، عزت واقتدار روز افزون نظام مقدس اسلامی را در پرتو آرمان‌های بلند امام راحل و فرامین فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تبریک استاندار قم اعیاد شعبانیه سالروز میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در بخشی از پیام حسن عباسی فرماندار ویژه شهرستان مهاباد آمده است: در دوم اردیبهشت سال 1358 با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأسیس شد و در بیش از چهار دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه های مختلف هستیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است. هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود نموده و علاوه برعرصه های دفاعی و نظامی، در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.

اینجانب، دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و پاسداران این نهاد انقلابی در شهرستان مهاباد تبریک می گویم و امیدوارم که توفیقات سپاه، با شتاب بیشتری تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه