Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-«جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا هشدار داد که اگر اتحادیه اروپا در مقابله با کرونا دچار اشتباه شود، ممکن است این نهاد، فلسفه وجودی خود را از دست بدهد.
به گزارش آریا، کونته در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی «ایل سوله 24» که شنبه (به وقت محلی) منتشر شد، گفت: اگر برای مقابله با کرونا کاری انجام ندهیم فشار یک اقتصاد ویران برای فرزندانمان به جا خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما آماده انجام این مسوولیت هستیم. اجازه بدهید برنامه بزرگ بهبودی و سرمایه‌گذاری مجدد اقتصادی را آغاز کنیم. این برنامه از تمام اقتصاد اروپا پشتیبانی خواهد کرد.
نخست وزیر ایتالیا اضافه کرد: ما در بحرانی به سر می‌بریم که جان بسیاری از شهروندان ما را گرفته و در حال ایجاد یک رکود بزرگ اقتصادی است. در ایتالیا و سایر کشورهای اتحادیه اروپا چاره‌ای جز اتخاذ تصمیم‌های ناراحت‌کننده نداریم.
کونته هشدار داد که اروپا نباید در مقابله با کرونا مرتکب «اشتباهات تراژیک» شود و افزود: اگر اروپا نتواند توانایی خود را برای انجام این مسوولیت نشان دهد، تمام اروپا ممکن است فلسفه وجودی‌اش را در نزد شهروندانش از دست بدهد.
ایتالیا بالاترین آمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا را در میان کشورهای اروپایی دارد. طبق تازه‌ترین آمارها، شمار جان‌باختگان کرونا در ایتالیا به 10 هزار و 23 نفر و تعداد مبتلایان نیز به 92 هزار و 472 تن رسیده است.
دولت این کشور قصد دارد تدابیری سختگیرانه‌ که برای مقابله با کرونا در نظر گرفته است را تا اواسط ماه آینده میلادی (آوریل) تمدید کرده و حمایت‌های مالی از شرکت‌ها را افزایش دهد.
ویروس کرونا موسوم به «کووید-19» اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.
بنابر این گزارش، شمار مبتلایان به کرونا در سراسر دنیا به 662 هزار و 73 نفر رسیده است که از میان آنها 30 هزار و 652 نفر جان خود را از دست داده و 139 هزار و 426 نفر بهبود یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نخست وزیر ایتالیا کرونا فلسفه وجودی اتحادیه اروپا مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روسیه توافق‌نامه‌های مالیاتی با «کشورهای غیردوست» را لغو کرد پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند