Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحران نظام پزشکی آمریکا در سایه گسترش ویروس کرونا دلیلی بارز بر دیکتاتور بودن دولت این کشور است که هیچ توجهی به منافع ملت‌ها و حتی مردم خود ندارد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 123 هزار نفر عبور کرده و تعداد جان‌باختگان به بیش از 2200 نفر رسیده است؛ درحالی که پزشکان و پرستاران برای مقابله با کمبود کمک‌های پزشکی به پنهان کردن و یا خریداری تجهیزات از بازار سیاه روی آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سوال مهمی که دراینجا مطرح می‌شود این است که پس از غارت منافع و مواد مورد نیاز مردم٬ مقامات آمریکایی چه نقشی در تامین این مواد و تجهیزات دارند؟ و نقش «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که ادعا می‌کند سرقت منابع مردم برای حمایت از کشور است٬ چیست؟

در این گزارش سعی داریم نمونه‌هایی از وضعیت بیمارستان‌های آمریکا را که در آن کادرپزشکی از کمبود شدید ملزومات و تجهیزات مربوطه رنج می‌برند و مجبور شده‌اند تا برای مقابله با این وضعیت به مخفی کردن یا دزدیدن و یا خریداری مواد مورد نیاز از بازار سیاه روی بیاورند٬ بیان کنیم.

کارمندان بخش بهداشت در آمریکا خواستار تامین تعداد زیادی تجهیزات برای پیشگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا بوده و بیمارستان‌های شهرهای «نیویورک» و «نیو اورلئانز» و «دیترویت» با افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس٬ دیگر قادر به پذیرش بیماران نیستند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از 19هزار آمریکایی در یک روز+جدولشمار قربانیان کرونا در آمریکا از دو هزار نفر فراتر رفتهزینه هنگفت ساخت تسلیحات هسته‌ای در آمریکا با وجود احتیاج به 300هزار تختخواب بیمارستانی!سید حسن نصرالله: دولت آمریکا ناتوان از مقابله با کرونا است/ «نظم جهانی جدیدی» در حال شکل گیری است

پزشکان آمریکایی به دلیل کمبود تجهیزات و دستگاه‌های تنفسی به ویژه برای برای بیماران کرونایی که وضعیت وخیمی دارند٬ به شدت نگران هستند.

پزشکان در منطقه نیویورک گزارش دادند که آنها مجبورند برخی تجهیزات را از نو بازسازی کرده و در مواردی هم به باز سیاه پناه ببرند.

«الکساندر سالیرنو» پزشک آمریکایی از مرکز پزشکی «سالیرنو مدیکال آسوشیتس» در شمال ایالت نیوجرسی اظهار داشت که برای خرید ماسک و سایر تجهیزات مجبور شده تا از طریق یک واسطه٬ 17 هزار دلار پرداخت کند؛ درحالی که قیمت اصلی آنها حدود 2500 دلار بود.

پرستارهای بیمارستان نیویورک نیز اعلام کردند که اگر ماسک‌های «ان 95» و ماسک‌ها و لباس‌های جراحی و سایر تجهیزات مربوطه خود را پنهان نکرده و مراقب نباشند٬ به راحتی به سرقت می‌رود.

یکی از این پرستاران گزارش داد که برخی از تیم‌های پزشکی ماسک‌ها و دستکش و لباس‌ها را در کشوها و کمدهای خود پنهان می‌کنند.

این یک نمونه کوچک از صحنه‌های تاسف برانگیز و بحرانی در دولتی است که ادعای حاکمیت دموکراسی بر کشورش را دارد؛ درحالی که بدترین اقدامات دیکتاتورانه را علیه ملت خود و ملت‌های دیگر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از آبفا یزد، داود مخلصی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده به کار قرار دارند.

وی، افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه‌ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیرهای حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تأسیسات تأمین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است.

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تأسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

کد خبر 747616

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود