Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@22:42:37 GMT

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۱۵ نقطه از شهر قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۵۰۴

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهرداد حسن‌پور اظهار کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس از سوی نیروی انتظامی به اجرا گذاشته و براساس آن محدودیت‌هایی برای سفرهای بین شهری از ۸ فروردین ماه همزمان در سراسر کشور، در این استان نیز اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: براین اساس، مسافرانی که طی روزهای اخیر موفق به بازگشت به شهر خود نشده باشند، می‌توانند بدون ورود به شهرهای بین راه، و از طریق جاده‌های اصلی و فرعی به شهر خود مراجعه کنند و از ورود آنها به شهرهای دیگر نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن‌پور اضافه کرد: تیم‌های پلیس راهور با استقرار در مبادی ورودی مورد نظر و با همراهی نیروهای درمانی که از مسافران ورودی تست تب می‌گیرند، ضمن اجازه ورود به پلاک‌های استان قزوین، از ورود سایر خودروها با پلاک استان‌های دیگر جلوگیری می‌کنند.

وی، جریمه مورد نظر برای رانندگانی که اقدام به بازگشت نکنند را پنج میلیون ریال به همراه یک ماه توقیف خودرو اعلام و افزود: خوشبختانه با توجه به گذشته تنها ۲ روز از اجرای این طرح شهروندان استانی و غیراستانی با پلیس همراهی‌های لازم را به عمل می‌آورند تا جایی که تعداد جرایم اعمال شده برای خودروهای متخلف طی این مدت به اندازه انگشتان دو دست هم نمی‌رسد.

 این مسئول انتظامی یادآور شد: پلیس در راستای اجرای این طرح هیچ خلایی در مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین ندارد و تیم‌های مستقر به صورت شبانه‌روزی و در نوبت‌های متوالی اقدام به اجرای آن خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: هدف مهم پلیس در راستای اجرای صحیح این طرح آن است تا هیچ نارضایتی را در بین شهروندان ایجاد نکند و خوشبختانه تاکنون نیز با تمکین شهروندان استانی و غیربومی از قوانین موجود، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قزوین با موفقیت پیگیری می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین پلیس راهور مسافران نیروی انتظامی ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌اله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در مراسم تکریم و معارفه شهردار آبیک، اظهار کرد: می‌توان گفت شهر آبیک دروازه ورودی استان قزوین است، با توجه به اهمیت دروازه ورودی هر استان، لازم است مدیریت شهری، معماری، شهرسازی و آبادانی شهر آبیک به گونه ای مدیریت شود که زیبنده استان با فرهنگ قزوین باشد.

وی با اشاره به متن حکم استاندار در انتصاب شهردار جدید افزود: تا زمانی که شهردار بر مدار قانون حرکت کند مورد حمایت مجموعه مدیران ارشد شهرستان و استان قرار می‎‌گیرد، به نیابت از اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام می‌کنم در راستای تامین منافع شهر و شهروندان، در کنار شهردار خواهیم بود.

در این مراسم محسن اسماعیلی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: جایگزینی تفکر مدیریتی بر عمرانی در حوزه مدیریت شهری ضروری است و همه باید به این سمت حرکت کنیم.

اسماعیلی افزود: مدیریت شهری آبیک با مسائل مختلفی روبه‌رو است اما حل مسائل زیست محیطی، ساماندهی ساخت‎وسازهای غیرمجاز، ایجاد تعامل سازنده با راه و شهرسازی استان، ارتقا درجه شهرداری، بازنگری طرح جامع، هوشمندسازی شهری، تمرکز بر توسعه متوازن، برنامه محوری و درآمدزایی توسط مدیریت شهری از اولویت‌های ویژه‌ای است که باید مورد توجه مدیریت شهری آبیک قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات شریعت پناه سرپرست شهرداری آبیک تقدیر و سعید وزیری نژاد به عنوان شهردار آبیک معارفه شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897895

دیگر خبرها

  • چهارمین اطلاعیه پلیس درباره عفاف و حجاب / هوشمندسازی در طرح نور
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین
  • دنباله‌دار 12P/Pons-Brooks در اوج روشنایی