Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@13:52:54 GMT

پارک جنگلی لتیان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۷۰۶

پارک جنگلی لتیان تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن شکری با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس هماهنگی و موافقت فرمانداری شمیرانات و دستور مدیرکل منابع طبیعی استان تمامی مبادی ورودی و خروجی پارک جنگلی لتیان به منظور جلوگیری از ورود گردشگر به محوطه پارک در ایام تعطیلات مسدود خواهد شد.

مجموعه تفریحی لتیان که از شمال به سد لتیان و از جنوب به بزرگراه شهید بابایی می‌رسد، حدود هزار هکتار وسعت دارد و مجموعه‌ای بکر و دست نخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به ایام تعطیلات و بیماری کرونا گشت یگان تعطیل نشده است، تصریح کرد: دو اکیپ گشت، ویژه نوروز از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین جاری تشکیل شده است و در برخی مواقع با اکیپ جهاد کشاورزی گشت مشترک می‌شود.

این مقام مسئول افزود: نیروهای یگان حفاظت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود و اتراق مردم در عرصه های منابع طبیعی نیز جلوگیری می‌کنند.

شکری خاطرنشان کرد: سامانه ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص تصرفات اراضی ملی نیز فعال است.

کد خبر 496275 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/تغییر ساعت کار در لیالی قدر

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی مجموعه برج میلاد عصر پنجشنبه اعلام کرد: تمام برنامه‌های تعریف شده این مجموعه گردشگری به مناسبت نوروز و رمضان، در این روز اجرا نخواهد شد و پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهیم بود.

براین اساس، برنامه و ساعت بازدید از برج میلاد در شب‌های پرفیض قدر نیز تغییر کرده و در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ساعت بازدید از این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۲۱ خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889024

دیگر خبرها

  • باغ گل‌های اصفهان ۲ روز تعطیل می‌شود
  • رفع تصرف ۲۰۰ میلیاردی اراضی ملی خمینی‌شهر
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/تغییر ساعت کار در لیالی قدر
  • استمرار فعالیت اکیپ‌های گشت تغییر کاربری اراضی در لرستان
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/ تغییر بازدید از برج میلاد در شب‌های قدر
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • (تصاویر) پارک جنگلی النگدره
  • عکس/ پارک جنگلی النگدره
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز