Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:22:21 GMT

پاکستان از بیم کرونا زندانیان را آزاد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۷۵۵

پاکستان از بیم کرونا زندانیان را آزاد می‌کند

دولت اسلام آباد با پیشنهاد دولت‌های ایالت‌های پنجاب و سند مبنی بر آزادی زندانیان موافقت کرد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، پاکستان از بیم کرونا تصمیم گرفت زندانیان بندهای عادی را به صورت موقت آزاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است پس از ابتلای صدها نفر به کرونا دولت اسلام آباد پیشنهاد دولت های ایالتی برای آزادی زندانیان را پذیرفت.

دولت سند با تائید این خبر تصریح کرد: زندانیان به قید وثیقه و به مدت چهار ماه آزاد خواهند شد ولی این آزادی مشمول تروریست ها، عاملان قتل و جرائم سازمان یافته نیست.

از سوی دیگر مسئولین ایالت پنجاب نیز تصمیم دارند 7 هزار زندانی در این ایالت را آزاد کنند تا مانع شیوع بیشار کرونا شوند.

گفتنی است کرونا تا کنون جان 13 شهروند پاکستانی را گرفته و تعداد مبتلایان به این ویرووس به هزار و 500 نفر رسیده است.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) به همراه رئیس جمهوری به اسلام آباد (پاکستان) سفر کرد. در حاشیه این سفر ۸ سند همکاری میان دو کشور در حوزه‌های مختلف امضا شد.

بذرپاش در این رابطه گفت: همکاری‌های حمل‌ونقلی از جمله در حوزه بنادر و دریایی، هوایی، ریلی، جاده‌ای از مسائل مطرح شده به‌منظور توسعه روابط دو کشور بود. توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد.

رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان تاکید کرد: برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران- لاهور یا مشهد- لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود.

بر اساس این گزارش، ۸ سند همکاری که بین دو کشور ایران - پاکستان امضا شد، بدین شرح است؛ «ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سیما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضائی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد.

کد خبر 6085757 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد
  • خيرين استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان براي آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان كمك كردند