Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: به سرعت به دنبال این هستیم که با واردات دستکش به استان نیاز خراسان‌شمالی را به دستکش برطرف کنیم. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: به سرعت به دنبال این هستیم که با واردات دستکش به استان نیاز خراسان‌شمالی را به دستکش برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع و صف‌بندی کشاورزان برای خرید کود شیمیایی در خراسان شمالی «ممنوع» شدآمار مبتلایان ویروس کرونا در خراسان شمالی به 280 نفر رسیدخراسان شمالی| بیش از 4000 نفر از افراد مشکوک به ویروس کرونا در ایستگاه‌های غربالگری هلال احمر شناسایی شدند

وی با بیان اینکه تولید دستکش برای ما کار بسیار سختی است، افزود: در شرایط فعلی هرچه واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی راه‌اندازی شود به بهبود شرایط حال استان کمک می‌کند هر چند که مقدمات راه اندازی یک واحد تولیدی دستکش در استان انجام شده اما باز هم این یک واحد تولیدی پاسخگوی نیاز استان به دستکش نیست چراکه دستکش یکبار مصرف است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این مطلب که دغدغه‌ کمبود دستکش در خراسان‌شمالی دغدغه بسیار مهم و درستی است خاطرنشان کرد: متاسفانه در بحث دستکش، دست خراسان‌شمالی خالی است و در این زمینه استان برخورداری نیستیم و نتوانستیم آنگونه که باید و شاید چابک عمل کنیم و نیاز استان را مرتفع نماییم.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی در ادامه تصریح کرد: سهمیه روزانه‌ی که برای خراسان‌شمالی در زمینه دستکش قائل شده‌اند روزی 40 هزار دستکش است که همان تعداد هم هنوز به استان نرسیده است.

وی در پایان با بیان این مطلب که در حال حاضر مشکل دستکش مشکل عمده کشور است، اضافه کرد: بر فرض مثال اگر جمعیت استان را یک میلیون نفر در نظر بگیریم به طور میانگین روزانه 2 میلیون مصرف دستکش داریم که راه‌اندازی تنها یک واحد تولیدی در استان کفاف نمی‌دهد و باید با سرعت و شتاب بیشتری در این زمینه حرکت کنیم.

انتهای پیام/314/ش

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه گاهی حملات دشمن فرهنگی و اعتقادی است گفت: حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در همایش روز ارتش، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند و در حالی که نزدیک به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران شاد شد.

وی با اشاره به حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر، افزود: یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی می‌داریم؛ باید از شهدایی همچون ایرج رستمی، شهید صفا، شهید مهمانی، شهید قرنی، شهید کشوری و شهید ستاری، شهید شیرودی، شهید بابایی، شهید خلعتبری، شهید کلاهدوز درس گرفت.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر ضرورت پشتیبانی از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی از طرح نور، خاطرنشان کرد: گاهی حمله دشمن به ساختمان و گاه به فرهنگ است، اما حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت: زمانی که عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند، امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.

وی افزود: امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب، تصریح کرد: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تأمین کند، امروز عزتی یافته است که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و بی‌باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبر دینی و سربازان شجاع او است.

کد خبر 745400

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام