Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی صبح یکشنبه در کارگروه تخصصی اصناف اظهار کرد: با وجود اپیدمی کرونا همچنان نیاز مردم به کالاها به شدت وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای اصناف به وجود آمده است، افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا ۱۲ صنف ضروری می‌توانند به شکل معمول فعالیت داشته باشند اما مابقی اصناف باید تعطیل باشند؛ این در حالیست که مردم به خدمات سایر اتحادیه‌ها هم نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورابراهیمی گفت: مشکل واحدهای صنفی غیرضرور را می‌توان در چارچوب و پروتکل بهداشتی و امنیتی حل کرد.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: واحدهای صنفی اتحادیه‌های مختلف باید در اسرع وقت در «طرح عرضه کالا و خدمت در فضای مجازی» مشارکت کنند تا ضمن فعالیت و عرضه کالا در این فضا، نیازهای مردم هم پاسخ داده شود.

وی گفت: اتاق اصناف باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشت و امنیتی، بستر لازم برای ارائه کالا و خدمت از طریق ۵۶ اتحادیه دیگر در بستر فضای مجازی و اینترنتی را فراهم کند.

کد خبر 4888318

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی مجمع نمایندگان استان کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب شهرکرد ضدعفونی بارش باران طرح غربالگری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالاهای تولید شده در استان سال گذشته به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی به ویژه کشورهای همسایه صادر شد.

عبدالحمید سرتیپی، با بیان اینکه میزان صادرات سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن ۱۴ درصد رشد داشت، افزود: کشورهای ترکیه، عراق، چین، افغانستان، فدراسیون روسیه و سوریه از جمله مقاصد صادراتی آذربایجان‌غربی در سال گذشته بودند.

سرتیپی اظهار کرد: عمده کالاهای صادراتی از آذربایجان‌غربی در سال گذشته نیز شامل مواد پتروشیمی، مواد معدنی، محصولات صنعتی، محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی، فرش و صنایع دستی بود.

وی گفت: همچنین سال گذشته بر اساس کارتهای بازرگانی استان بیش از ۳۹۵ هزار تن انواع کالاهای مورد نیاز به ارزش ۹۱۴ میلیون دلار وارد کشور شد که ترکیه، عراق، چین، امارات متحده عربی، کره جنوبی و هند مهمترین مبادی این کالاها بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه صدور و تمدید کارتهای بازرگانی در سال گذشته در مقایسه با سال پیش از آن، ۷۱ درصد رشد داشت ، اضافه کرد: در این مدت دو هزار و ۵۴۵ فقره کارت بازرگانی،۸۶۱ فقره کارت پیله وری و ۲۱ هزار و ۹۰۸ فقره کارت مرزنشینی صادر شد.

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر