Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:25:14 GMT

وزیر صمت: کالا به وفور در سراسر کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۸۲۱

وزیر صمت: کالا به وفور در سراسر کشور وجود دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انواع کالا به وفور در فروشگاه‌های سراسر کشور وجود دارد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی گفت: برخلاف تصاویر موجود از رفتارهای عجیب شهروندان کشورهای به اصطلاح توسعه یافته در هجوم به فروشگاه‌ها، هموطنان‌مان به تاسی از فرهنگ والای ایرانی و اسلامی خود، در کمال آرامش و متناسب با نیازهای خود در حال خرید به اندازه نیازشان هستند و اطمینان داریم که منابع ما نیز فراتر از نیازهای موجود است و با هیچ‌گونه کمبودی مواجه نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تاکید وزیر صمت بر تعطیلی صنوف غیرضرور

در ذخایر کالاهای استراتژیک اقدامات اساسی شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با تدابیر انجام شده در ذخایر کالای ضروری به ویژه در اقلام اساسی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و با توجه به عملکرد قابل قبول بخش‌های متولی در این حوزه، هم اکنون انبارهای استراتژیک کشور مملو از کالاهای مورد نیاز مردم است.

گوشت مرغ در بالاترین حد ذخیره در کشور است

رحمانی ادامه داد: در ارزیابی‌هایی که انجام داده ایم، خوشبختانه در کالایی مثل گوشت مرغ بالاترین حد ذخیره را داریم و هیچ گونه نوسانی در کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اتخاذ تصمیماتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، اضافه کرد: با همکاری قریب به اتفاق، واحدهای صنفی غیر ضرور کسب و کارهای خود را تعطیل کرده‌اند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود و این موضوع شایسه تقدیر است.

افزایش ۸ برابری تولیدات مواد ضدعفونی کننده

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه حجم تولیدات ضدعفونی کننده‌ها در کشور حدود ۸ برابر شده است، گفت: برای تأمین حداکثری نیازهای کشور، همچنین محموله‌های بزرگی وارد شده و محموله‌های دیگری نیز در مسیر ورود به کشور است؛ به طوری که اگر شرایط عادی بود این حجم از کالا برای مصرف چند سال کشور کفایت می‌کرد.

محدودیت تردد، مشکلی برای عرضه ارزاق عمومی ایجاد نمی‌کند

وی در پایان با تاکید بر این‌که محدودیت‌های اعمال شده در تردد شهروندان، مشکلی برای تأمین و توزیع ارزاق عمومی و کالاهای مصرفی مردم ایجاد نخواهد کرد، افزود: ایجاد این محدودیت‌ها برای جلوگیری از تجمع‌های غیر ضروری است و قطعاً این محدودیت‌ها مشکلی برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری و توزیع این اقلام ایجاد نخواهد کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید رضا رحمانی کالاهای اساسی وزیر صمت وزارت صنعت معدن و تجارت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس را جایگاه تحقق عدالت آموزشی دانست و بر افزایش سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص، تأکید کرد.  
رضا مراد صحرایی نگاه رئیس جمهور مبنی بر لزوم ارتقاء کیفیت و تقویت مدارس دولتی را یادآوری کرد و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم و این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.
وی برای تقویت مدارس دولتی، تأمین نیروی مورد نیاز این مدارس، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این امر، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت این مدارس و تدریس معلمان خاص در آنها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه تأکید کرد: برای تقویت و ارتقاء جایگاه مدرسه که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید برخی محدودیت‌ها رفع و اختیاراتی به مدارس تفویض شود.

دیگر خبرها

  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است