Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین، اظهار کرد: اگر اتحادیه‌ای تخلف کند و صنف‌های تحت تابعه خود را باز نگه‌دارد، هر واحد صنفی ۵۰۰ هزار تومان جریمه و یک ماه پلمب می‌شود و مدیر اتحادیه نیز به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار افزود: تاکنون چندین واحد صنفی به علت تخلف و توجه نکردن به دستورالعمل‌ها پلمب شده‌اند، اما هنوز مدیری از اتحادیه‌های صنفی به مراجع قضایی معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی اعلام کرد: ۹۵ درصد مغازه‌های توزیع کننده اقلام غیر ضروری مردم به منظور مقابله با ویروس کرونا تعطیل شده است.

وی بیان کرد: هر مدیری که بر خلاف مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا رفتار کند، مستحق برخورد قانونی از طریق سازمان تخلفات اداری است که بدون هیچ‌گونه اغماضی اجرا خواهد شد.

این مسئول مدت زمان اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا یا فاصله گذاری اجتماعی را فعلا تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: در شرایطی که واحدهای غیرضروری تعطیل شده‌اند، واحدهای توزیع کالاهای ضروری تا پایان عید فعال هستند و پنج فروشگاه‌ اینترنتی نیز به آنها اضافه شده است.

 سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان با بیان اینکه کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی تا سه ماه آینده ذخیره شده است، گفت: بسیاری از کشورهای غربی برای یک دستمال کاغذی یا یک کالای ضروری کاغذی سربازان مسلح به کار گمارده‌اند؛ درحالی که در کشور ما با همه تحریم‌ها و کمبودها با مدیریت بسیار خوب مواد غذایی روبه رو است.

معاون سیاسی استاندار در خصوص کوچ عشایر استان نیز ادامه داد: طبق هماهنگی انجام شده باید عشایر استان تا پایان فروردین ماه سال جاری در مناطق خود بمانند و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از حرکت و جابه‌جایی پرهیز کنند.

حبیبی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع نیازهای شهروندان به اقلام بهداشتی، خاطرنشان کرد: استان قزوین توانسته روزانه ۶۰ هزار عدد دستکش و تاکنون ۲۴ میلیون عدد ماسک تولید کند و مازاد نیاز خود را به استان‌های دیگر ارسال کنند.

وی با اشاره به وظایف رسانه‌ها یادآور شد: یکی از وظایف رسانه در این برهه زمانی شیوع ویروس کرونا دادن امید و انگیزه به کادر درمان و پزشکی است که انصافا از جان و دل مایه گذاشته و در این راه از خودگذشتگی دارند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین اصحاب رسانه رسانه ویروس جریمه نقدی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه شکر توسط یک شرکت صنایع غذایی و کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته این مسوول،این حکم با پیگیری واحد اجرای احکام وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خاطر نشان کرد: گزارش این تخلف را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پس از بازرسی از شرکت برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز