Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش کامل نیرو‌های انتظامی همزمان با شیوع کرونا در استان گفت : همه پای کار هستند تا اقدامات لازم برای ریشه کن شدن این بیماری هرچه سریعتر انجام شود.

او با اشاره به شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی از ساعت صفر روز جمعه (۸ فروردین)، گفت : با شروع این طرح نیرو‌های پلیس راه در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان مستقر شده و از ورود خودرو‌های غیربومی به استان جلوگیری کرده و می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کنترل ورود خودرو‌های غیربومی به استان در دو لایه صورت می‌گیرد و نیرو‌ها علاوه بر ورودی‌های استان، در ورودی‌های هر شهرستان نیز مستقر هستند و بحث جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی را تحت رصد دارند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: خودرو‌های غیربومی به شرط آنکه عازم محل سکونتشان در استان همجوار باشند و محل عبور آن‌ها استان کرمانشاه باشد می‌توانند وارد استان شده و باید از کنارگذر شهر‌ها به سمت استان خود حرکت کنند.

آمویی گفت: در داخل شهر‌ها نیز نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر بوده و به محض مشاهده هر خودروی غیربومی نسبت به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو اقدام می‌کنند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه محور دیگر طرح فاصله گذاری اجتماعی را بحث تعطیلی محل‌های تجمع و اصناف غیرضروری عنوان کرد وافزود: در این زمینه نیز پلیس پای کار بوده و با همکاری پلیس نظارت بر اماکن به همراه بازرسی اتاق اصناف در این زمینه فعالیت دارند.

آمویی با قدردانی از کسبه و اصناف استان گفت: عمده اصناف و کسبه استان به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحد‌های خود کرده اند و در این بین برخی افراد هم رعایت نکردند که مجبور به برخورد قانونی شدیم.

او گفت: از ۲۸ اسفند تا پایان روز هفتم فروردین ماه که قبل از شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی است، به ۲۵۲۲ واحد صنفی غیرضروری به خاطر فعالیت تذکر داده شده و تعطیل کردند و ۲۴۰۰ واحد دیگر از جمله قلیانسرا‌ها و ... که تخلف داشته و تعطیل نکرده بودند، پلمب شدند.

آمویی گفت: دراین دو روز شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز نظارت‌ها بر کار اصناف غیرضروری استان تشدید شده و همه این صنوف بر اساس دستورالعمل جدید باید تعطیل کنند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و فضا‌های سبز شهری در طرح جدید گفت: بر همین اساس نیروی انتظامی در شهر‌ها در کنار نیرو‌های شهرداری قرار دارد تا مانع از ورود افراد به این مکان‌ها شود.

آمویی با تاکید بر اینکه تنها راه پیشگیری از بیماری کرونا قطع زنجیره انتقال انسانی آن است، گفت: در همین راستا تمام تلاش پلیس قطع زنجیره انتقال این بیماری است و انتظار ما از مردم این است که در این زمینه همکاری کرده تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری در سطح کشور باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیرو ورودی شهر تردد جاده ای طرح فاصله گذاری اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه خودرو های غیربومی معاون اجتماعی نیرو ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش

دریافت 41 MB کد خبر 6080963

دیگر خبرها

  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • طاق‌بستان برای هموفیلی‌ها قرمز شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم