Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الاتحاد در گزارشی ضمن اشاره به چگونگی ادامه مسابقات لیگ قهرمانان از پیشنهاد کاهش دستمزد بازیکنان خبر داد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الاتحاد امارات به نقل از یک منبع آگاه در AFC گزارش داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال تصمیم گیرى پیرامون برگزارى مسابقات معوقه لیگ قهرمان به صورت متمرکز در دو کشور منطقه غرب و شرق آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش با توجه به نظرات کشورهاى شرکت کننده AFC در تلاش است رقابت‌های مرحله گروهى منطقه غرب در ماه آگوست به میزبانى دو کشور برگزار شود که بر این اساس هر کشور میزبان بازى هاى دو گروه خواهد بود.

به نوشته الاتحاد، امارات یکى از دو کشور میزبان است در حالى که رسانه‌هاى قطرى از برگزارى بازی‌های دو گروه دیگر در دوحه خبر داده بودند. همچنین با توجه به عدم حضور تیم‌های ایرانى و عربستانى در کشور مقابل امکان میزبانى براى این دو کشور وجود ندارد.

در همین حال الاتحاد از مکاتبات برخى باشگاههاى شرق آسیا با AFC خبر داده که خواستار تشریح موضوع کاهش دستمزد و مبالغ قرارداد بازیکنان در فصل جارى شده‌اند چرا که به نقل از این روزنامه شرکت‌هاى تجارى و باشگاه‌ها زیان‌هاى قابل توجهى دیده‌اند بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

AFC در این خصوص پیشنهاداتى را در خصوص قراردادهاى بازیکنان و مربیان به فیفا ارائه کرده است. در پیشنهاد کنفدراسیون با توجه به تقویم مسابقات در منطقه غرب کاهش دستمزدها تا ٢٥ درصد؜ پیش بینى شده و دستمزد ٣ ماه مارس، آوریل و مى را مورد توجه قرار داده است.

این پیشنهاد در یک نشست غیر حضورى به صورت ویدئو کنفرانس مطرح شده و انتظار می‌رود تا اواسط ماه آوریل تصمیم نهایى در این خصوص اعلام شود.

الرایه اعلام کرد؛ برگزارى لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز/ ایران شانسى براى میزبانى ندارد

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ قهرمانان کاهش دستمزد دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری

مجید عباسپور دبیر نخستین کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری در گفتگو با خبرنگار پژوهش خبرگزاری آنا، درباره این رویداد گفت: موضوع انرژی و آب یک موضوع با اهمیت جهانی است و فقط مختص کشورمان نیست. در ماه دسامبر ۲۰۲۳ یک رویداد جهانی با نام کاپ ۲۸ برگزار شد که در آن ۱۵۰ کشور شرکت کرده بودند و اقدام به انتشار بیانیه‌ای مبنی بر تشکیل صندوقی کردند که در آن سعی شود تا استفاده از سوخت‌های فسیلی را به سمت کاهش و حتی صفر شدن ببرند.

وی ادامه داد: در کنوانسیون کیوتو که در سال ۱۹۹۸ شکل گرفت بر مکانیزم توسعه پاک و توجه کشور‌های توسعه یافته به برنامه ریزی برای کاهش گاز‌های گلخانه‌ای و توسعه تکنولوژی زیست محیطی در کشور‌های در حال توسعه تأکید شد.

وی در خصوص هدف از برگزاری این کنفرانس که در روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین جاری برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: سعی داریم تا در این کنفرانس ارتباط‌های خوبی میان دانشگاه‌های داخلی با پژوهشگران و اساتید کشور‌های منطقه بوجود آید و با توجه به NGO سازمان ملل که در ایران فعالیت جدی دارد بتوانیم این حلقه ارتباطی و همکاری‌های بین المللی را با استفاده از جدیدترین دانش روز در جهت بهره وری دانش زیست محیطی و استفاده از انرژی‌های پاک در کشورمان فراهم کنیم.

استاد مکانیک دانشگاه شریف بیان داشت: در حوزه دانش فنی و تکنیکی این همکاری‌ها به شدت احساس می‌شد و با توجه به این نیاز سعی شده تا با حضور اساتید و پژوهشگرانی از کشور‌های مجارستان، اسکاتلند، ایرلند، روسیه، ترکیه، اتریش، مالزی، عراق، ازبکستان و پاکستان در قالب ۲ روز و در کتابخانه ملی نشست‌هایی را در زمینه‌ی انرژی پایشی یا مسائل مربوط به سرمایه گذاری و حکمرانی در حوزه انرژی با حضور نماینده‌هایی از دستگاه‌های دولتی و پژوهشگران و متخصصان داخلی و بین المللی داشته باشیم.

دبیر کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری تصریح کرد: در این کنفرانس در قالب ورکشاپ و TEDTALK برنامه‌هایی با حضور کارشناسانی از یاسا (موسسه بین المللی تجزیه و تحلیل نظام‌های کاربردی) و با هدف نزدیک‌تر کردن بخش‌های دولتی و دانشمندان و پژوهشگران داخلی با جدیدترین دستاورد‌های حوزه انرژی، آب و محیط زیست فراهم شده است. همچنین در نظر داریم تا در پژوهشگاه انرژی و آب هم دبیرخانه‌ای دائمی برای همکاری‌های دائمی داخلی و بین المللی تعریف کنیم تا در طول سال این حلقه ارتباطی میان جامعه دانشگاهی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • هاآرتص: انزوای اسرائیل در حال گسترش است
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • افزایش ۳۵ درصدی مزد کاهش قدرت خرید کارگران را جبران نکرد
  • کابینه جنگ اسرائیل درباره نحوه پاسخ به ایران تشکیل جلسه داد