Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@09:14:44 GMT

ماجرای زوج پزشکی که شب عروسی را در بیمارستان گذراندند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۹۱۰

ماجرای زوج پزشکی که شب عروسی را در بیمارستان گذراندند +عکس

یک زوج پزشک در شب عروسی خود ترجیح دادند تا در کنار همکارانشان به درمان بیماران مبتلا به کرونا بپردازند.

به گزارش مشرق، در روزهایی که هرکس از پیر و جوان گرفته تا فقیر و غنی با هر جایگاه اجتماعی درگیر کرونا شده است و هیچ کجای جهان از این ویروس در امان نمانده‌ ، بارها و بارها قرنطینه خانگی افراد بهترین راهکار تلقی شده است هرچند افراد جامعه خود هم ترجیح می‌دهند تا کمتر در معرض این ویروس قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با وجود این شرایط باز هم هستند افرادی که ناگزیر به حضور در جامعه و خدمات‌رسانی هستند، همان افرادی که علی‌رغم محدویت‌ها و نگرانی از سلامتی خود باز هم علاقه به خدمت رسانی و مسئولیت‌پذیری را ارجح می‌دانند  تا در خط مقدم مبارزه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: گفتگو با طلبه جهادگری که عروسی خودش را عقب انداخت +کارت دعوت متفاوت عکس/ مدافعان سلامت در روستاهای برفی عکس/ پاسداران مدافع سلامت

همان افرادی که در تاریخ این مرز و بوم هم به وفور نشانه‌هایی از آنها را بارها در طول حماسه‌آفرینی‌ها دیدیم، همان‌هایی که شاید  سن و سال زیادی نداشته باشند اما روحشان آنقدر برگ است که در شرایط دشوار خدمت به خلق را مقدم می‌دانند و در این روزهای شیوع کرونا مصادیق این چنین افرادی در حرفه‌های گوناگون کم نبودند و نیستند.

در این میان ماجرا امشب مربوط به یک دانشجوی پزشکی است که به جای  آنکه مراسم عروسی خود را جشن بگیرند، در لباس خدمت به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ماندند.

این زوج پزشک این روزها در کنار دیگر پزشکان و پرستاران در حال خدمات رسانی و ریشه کنی ویروس کرونا همچنان مشغول هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید وزارت بهداشت مدافعان سلامت سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه: سیستم بهداشتی به کلی فروپاشیده است

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد سیستم بهداشتی در شمال نوار غزه و شهر غزه به کلی فروپاشیده است.

 به گزارش ایسنا، «سلامه معروف» مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه گفت: «ما در شمال نوار غزه در یک بحران حقیقی قرار داریم.»

 معروف با اشاره به اینکه توقف ایستگاه‌های تولید اکسیژن به معنی اعدام تمامی کسانی است که به آن نیاز دارند، افزود: «از ۳۵ بیمارستان نوار غزه ۳۲ بیمارستان به کلی از خدمت خارج شدند.»

وی ادامه داد: «از جهانیان می‌خواهیم هرچه سریع‌تر بیمارستان‌های میدانی به ویژه در شمال نوار غزه دایر کنند.»

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه با تأکید بر اینکه هیچ کمکی وارد شمال نوار غزه نشده است، خاطرنشان کرد: « ارتش رژیم اشغالگر همچنان به سیاست گرسنه نگه داشتن فلسطینیان در شمال نوار غزه ادامه می‌دهد.»

سلامه معروف گفت: «کمک‌هایی هم که وارد جنوب نوار غزه شده، بسیار ناچیز است. از مسئولان مصر می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر گذرگاه رفح را بازگشایی کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • کمکی به شمال غزه ارسال نشده است | از کار افتادن ۳۲ بیمارستان
  • سیستم بهداشتی غزه به کلی فروپاشیده است
  • غزه: سیستم بهداشتی به کلی فروپاشیده است
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟