Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@17:35:55 GMT

۴۳ نفر به مبتلایان کرونا در لرستان افزوده شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۹۲۹

۴۳ نفر به مبتلایان کرونا در لرستان افزوده شد

تین نیوز

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با اضافه شدن ۴۳ نفر به تعداد مبتلایان کرونا در استان مجموع بیماران مبتلا به این ویروس تا دهم فروردین ماه به ۶۸۰ نفر رسید.

محمدرضا نیکبخت روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: همچنین تا امروز تعداد فوتی های استان به علت کرونا ویروس به ۴۸ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تا کنون  یکهزار و ۹۵۱ نمونه  از بیماران مشکوک به کرونا در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد یکهزار و ۸۲۶نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۶۸۰مورد مثبت و  یکهزار و ۱۴۶ نمونه منفی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا نهم فروردین ماه تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در لرستان به ترتیب۶۳۷ و  ۴۵ نفر بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرونا در لرستان جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان