Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:11:54 GMT

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در قزوین اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۹۶۷

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین که در دفتر ایشان برگزار شد اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام آلودگی استان به ویروس کرونا ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس از اوایل اسفند ماه در قزوین شکل گرفت و بسرعت وارد برنامه‌های عملیاتی برای پیشگیری از آن شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین با کمک رسانه‌ها که اطلاع رسانی را آ؛ از کردند و نیز با اعلام موضوع از سوی مسئولان کشوری و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌ها از مردم انتظار داشتیم موضوع را جدی‌تر گرفته و در قطع زنجیره انتقال همراهی بیشتری داشته باشند.

جمالی پور یادآور شد: بخش زیادی از مردم از زمان شروع به کار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان توجه کردند و همکاری خوبی داشتند البته برخی نیز موضوع را جدی نگرفتند و مشکل ساز شدند.

استاندار قزوین گفت: به هر حال استان قزوین نیز درگیری این بیماری شد و تاکنون اقدامات مؤثری برای بهبود بیماران و کاهش ابتلاء به آن انجام شده اما نیازمند تمیمات سخت و تر و شدیدتری بودیم تا بیماری طولانی نشود.

جمالی پور گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از انتقال بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال در سراسر کشور و از جمله استان قزوین اجرایی شده و با جدیت در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.


وی با اشاره به لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به شیوع کرونا اظهار داشت: در این راستا بسته‌های بهداشتی و غذایی از منابع دولتی و کمک خیّرین و از طریق فرمانداری‌ها، هلال احمر، بهزیستی و گروه‌های جهادی برای اقشار آسیب پذیر تهیه شده و میان آنها توزیع می‌شود.

استاندار قزوین با اشاره به اقدامات مطلوب بهداشتی و درمانی در سال گذشته گفت: واگذاری بیمارستان رحیمیان شهر الوند به دانشگاه علوم پزشکی استان از کارهای ارزشمندی است که انجام شد که برای تحقق این امر مبلغ ۲۳ میلیارد تومان از دولت اعتبار دریافت شد و در حال حاضر با تعرفه دولتی به مردم شریف شهرستان البرز خدمات ارائه می‌دهد.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین هم در خصوص ضرورت رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و ماندن در منزل برای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا نکاتی را یادآور شد.

امام جمعه قزوین از تلاش ایثارگرانه کادر درمانی و پزشکی و پرستاری استان قزوین در درمان بیماران هم تشکر کرد.

کد خبر 4888317

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب شهرکرد ضدعفونی بارش باران طرح غربالگری نوروز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد

فرماندار ایذه با اشاره به آغاز مرحله نخست پروژه حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون ۳ به ایذه، از اول اردیبهشت گفت: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب ایذه و باغملک، آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر نیز تامین خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن نبوتی با اشاره به آغاز عملیات حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 به ایذه از اول اردیبهشت گفت: در سفر اول و دوم رئیس جمهور به خوزستان، بر اجرای پروژه انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 تاکید و اواخر سال 1402 این پروژه با حضور وزیر نیرو کلنگ‌زنی شد. سپس قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قراردادی با وزارت نیرو و سازمان آب و برق منعقد کرد و تجهیز کارگاه انجام و پروژه وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این پروژه برای حفر تونل، اول اردیبهشت آغاز شد، افزود: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب شهرستان ایذه و باغملک و آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر تامین خواهد شد.

نبوتی با اشاره به تامین اعتبار اجرای این پروژه از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان بیان کرد: افق این طرح سه ساله است که اگر در تامین اعتبار وقفه ایجاد نشود، طی سه سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم