Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:20:37 GMT

طرز تهیه پودینگ شکلاتی؛ ساده و بی‌دردسر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۹۸۸

طرز تهیه پودینگ شکلاتی؛ ساده و بی‌دردسر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پودینگ‌ها جزو ساده‌ترین دسر‌ها به حساب می‌آیند و دستمان برای ترکیب انواع و اقسام مواد در آن باز است. کافی است هوس یک دسر جدید به سرمان بزند و دست به کار شویم؛ در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانیم یک پودینگ خوشمزه و جذاب درست کنیم.

مواد لازم

شیر:۳ لیوان
شکر:۵_۴ قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت:۴قاشق غذاخوری
پودر کاکائو:۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه

شکر، نشاسته و پودر کاکائو را داخل قابلمه مخلوط کنید، شیر را به مواد خشک اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید و کم کم غلیظ شود، نشانه غلیظ شدن مواد این است که احساس می‌کنید، قاشق سنگین شده و حرکت آن کند می‌شود، وقتی به غلظت دلخواهتان رسید شعله را خاموش کنید اجازه دهید مخلوط پودینگ خنک شود، برای جلوگیری از رویه بستن پودینگ تا زمان خنک شدن هر از چندی آن را هم بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درون ظرف مناسب ریخته و در یخچال قرار دهید. می‌توانید رویه پودینگ را با پودر نارگیل، انواع ترافل و ... تزئین کنید.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پودینگ شکلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، فریدرضا صحی‌زاده با بیان اینکه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی واماکن عمومی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های بهداشتی و حفظ سلامت غذایی زائران ومجاوران دارد، اظهار کرد: طرح تشدید سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با فعالیت و نظارت دقیق کارشناسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ثامن مشهد آغاز شد و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه یافت.

رییس مرکز بهداشت ثامن مشهد ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از هشت هزار بازدید نظارتی از اماکن عمومی و تهیه وتوزیع مواد غذایی و غیره در مناطق زیر پوشش مرکز بهداشت ثامن مشهد انجام شده است.

وی بیان کرد: در این بازدیدها، سه هزار و ۲۵۹ اخطاریه بهداشتی به متصدیان این مراکز برای رفع نواقص صادر شد.

صحی‌زاده با بیان اینکه در این مدت بیش از هشت تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و ضبط و نابود شد، افزود: همچنین در این بازدید ۵۰۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مه‌گرفتگی غلیظ کلانشهر رشت
  • سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید
  • طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • لذیذترین کیک گدازه شکلاتی فقط در ۷ دقیقه + فیلم
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • این سالاد سبز را با حبوبات و سبزیجات درست کنید و لذت ببرید
  • طرز تهیه حلوا ارده اصل ترکی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • کاهش وزن با این نوشیدنی ترش