Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قرچک گفت: تعامل صنوف در اجرای تصمیمات به حفظ سلامتی مردم کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در قرچک که با حضور اعضا با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی و دیگر ارگان‌ها و ارائه تدابیر و راهکارهای لازم در خصوص اجرای بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، ضمن قدردانی از کسبه شهرستان در همکاری با اجرای طرح تعطیلی صنوف غیرضروری اظهار داشت: خواستار تعامل بیشتر سایر صاحبان صنوف در اجرای تصمیمات شهرستانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیبی در ادامه افزود: هدف مسئولان از اجرای این طرح صرفاً بمنظور حفظ سلامتی مردم است و هیچ ارگانی به هیچ عنوان هدفش اعمال فشار بر کسبه نبوده و شرایط همه را درک می‌کنیم اما خواستار همکاری آحاد مردم در این برهه حساس کنونی کشور هستیم.

 

فرماندار قرچک گفت: طولانی شدن زمان نابودی این ویروس ضربه‌های زیادی به کشور میزند، پس همه مسئولیت دارند به تصمیمات ستاد ملی مقابله با این بیماری احترام بگذارند.

 

وی بار دیگر از مردم خواست کمپین «در خانه بمانیم» را رعایت کرده و عنوان داشت: این ویروس در کمین همه است و هیچ فردی در صورت عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی از ابتلاء به این بیماری مستثنی نیست.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطیبی فرماندار قرچک شهرستان قرچک اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علیپور گفت: اجرای برنامه «سلامت خانواده» با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه سلامت برای جلوگیری از بروز بیماری و یا تشخیص بیماری در مراحل اولیه در افراد انجام می‌شود تا از تشدید بیماری در آنان جلوگیری شود.

وی افزود: این برنامه جزو تکالیف قانونی وزارت بهداشت بوده و از سال گذشته در کشور آغاز شده و امسال اجرای آن تسریع خواهد شد. ۲۷ میلیون نفر از شهروندان در مناطق شهری دارای یک تیم سلامت، مراقب سلامت و پزشک خانواده خواهند شد که این افراد تمام خدمات سلامتی را به آنها ارائه خواهند داد.

علیپور با بیان اینکه ارزیابی عوامل خطر بیماری در افراد از اصول برنامه «سلامت خانواده» است، اظهار داشت: در این برنامه متناسب با گروه‌های سنی بسته‌های مراقبت سلامتی برای افراد تدارک دیده خواهد شد و اگر فردی نیاز به ارجاع داشته باشد در سطح یک به پزشک خانواده و در سطوح تخصصی بالاتر به متخصص مربوطه ارجاع خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: برای اجرای برنامه در سال جاری منابع خوبی در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم این برنامه را در ۱۰ استان به طور کامل و در بیش از ۱۹۰ شهر دیگر، اجرایی کنیم.

عیلپور خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در این برنامه شرکت کنند تا بتوانیم آنها را به یک مراقب سلامت برای رصد سلامتی شأن، متصل کنیم. همچنین مردم می‌توانند پزشک خانواده خود را در این برنامه انتخاب کرده و خدمات لازم را دریافت کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تا پایان فصل بهار این برنامه به صورت عمومی در کشور اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در خصوص ویرایش جدید شیوه نامه اجرایی برنامه سلامت خانواده نیز با معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رایزنی‌های لازم صورت گرفته و با رفع اشکالات ویرایش اول، شیوه نامه جدید اجرایی به زودی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 6085548 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند
  • راهکار‌های سند تحول قوه قضائیه برای رفع مشکل غیرمتقن بودن آرا و تصمیمات قضایی