Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:30:53 GMT

رزمایش سراسری پدافند میکروبی در یزد برگزار شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۱۸۷

رزمایش سراسری پدافند میکروبی در یزد برگزار شد + تصاویر

رزمایش سراسری پدافند میکروبی با حضور مسئولان استانی در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رزمایش سراسری پدافند میکروبی با حضور محمد علی طالبی استاندار یزد، رضا پورشمس فرمانده سپاه الغدیر یزد و مسئولان استانی در یزد برگزار شد.

«رضا پورشمس» در مراسم آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک که همزمان با سراسر کشور و با عنوان رزمایش شهدای مدافع سلامت در استان یزد برگزار شده، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پاسدار، اظهار کرد: این رزمایش سراسری از امروز طی دو روز نهم و دهم در تمام استان‌های کشور توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش پدافند میکروبی در استان یزد هم با ظرفیت‌های گسترده سپاه الغدیر، تیپ 18 مردم پایه الغدیر، 12 ناحیه مقاومت، مراکز آموزشی آیت الله خاتمی، مرکز شهید صدوقی، مرکز پهباد نبی اکرم(ص) و آموزشگاه رزم مقدماتی حضرت ولی عصر(عج) اجرا می‌شود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با بیان این‌که برابر دستور مقام معظم رهبری سپاه پاسداران با تمام توان تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهد بود، گفت: در این رزمایش که با هدف پاکسازی عمومی انجام می‌شود، اکیپ‌های خودرویی و موتوری با استفاده از دستگاه‌های روتست، درخش 6 و سایر تجهیزات دفاع بیولوژیک نسبت به ضدعفونی و گندزدایی نقاط مختلف یزد اقدام می‌کنند.

پورشمس تصریح کرد: در روز اول رزمایش نیروهای عملیاتی سپاه پاسداران در یزد، بلوار پاسداران و مجموع بیماران شهید صدوقی که قریب به یک ماه میزبان بیماران کرونایی است را رفع آلودگی خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز دوم رزمایش پدافند میکروبی به صورت غیرمتمرکز سراسر استان یزد با حضور گسترده بسیجیان و پاسداران، تمام شهرستان‌های استان یزد رفع آلودگی می‌شوند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شبستان یزد رزمایش مشترک پدافند میکروبی رزمایش سراسری یزد برگزار استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح پنج‌شنبه در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، گفت: برای این هفته حدود ۴۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: اگر نسل امروز به دنبال گام برداشتن در مسیر درست است، بی‌تردید آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی این نسل باشد.

این مسؤول با یادآوری اینکه سپاه پاسداران فقط یک مجموعه نظامی نبوده، بلکه مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: در همین راستا مواردی چون ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تأمین و ترویج معارف انقلابی، حکیمانه شدن رفتار سیاسی و … جز وظایف ذاتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در ادامه گریزی به دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان زد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این حوزه، برگزاری ۲۰ هزار مورد جلسه بصیرتی طی سال گذشته بود. به لحاظ جمعیت آماری نیز ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج استان در سال گذشته شرکت کردند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز به هیچ گروهی اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را نداده و این خود حاکی از وابسته نبودن آن به جریانات مختلف است، اظهار کرد: یکی از افتخارات این مجموعه نظامی و عقیدتی، ایستادن در کنار نهادهای مختلفی است که در مسیر انقلاب حرکت کرده و قصد کمک به نظام اسلامی را داشته‌اند.

وی با یادآوری اینکه ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا با رویکرد آثار شهید مطهری و … از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

کد خبر 6088372

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران
  • تنها بانویی که فرمانده‌ی سپاه پاسداران شد