Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهران درخصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: به منظور کاهش زنجیره انتقال کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد روز جمعه در چندین نقطه در شرق تهران آغاز شد.

در این طرح از تردد هموطنان تهرانی به خارج از استان تهران و همچنین ورود هموطنان ساکن در سایر استانها به داخل شهر تهران به صورت جدی جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته هموطنانی که قصد عبور از استان تهران را دارند برای رسیدن به خانه و سکنه خود اجازه ورود به شهر تهران را ندارند و اگر کسی از این موضوع تخطی کند جریمه خواهد شد و خودروی وی توقیف می شود.

به گفته محبی البته در اجرای این طرح محدودیتی برای تردد خودروهای حامل مواد غذایی و مواد سوختی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران همچنین درخصوص وضعیت جوی و ترافیکی مبادی شرق استان تهران نیز گفت: ما این روزها کاهش تردد 52 درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در حال حاضر هوای ابری همراه با بارش باران را شاهدیم در حالی که در ارتفاعات جاده هراز شاهد بارش برف خفیف نیز هستیم.

انتهای پیام/

20 / 20 اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی رئیس پلیس راه شرق استان تهران ممنوعیت خروج خودروهای پلاک تهران کاهش زنجیره انتقال کرونا سرهنگ محبی تردد خودروهای حامل مواد غذایی و مواد سوختی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی رئیس پلیس راه شرق استان تهران کاهش زنجیره انتقال کرونا سرهنگ محبی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری، خودروهای برقی در صف دریافت پلاک تاکسی، کاهش رغبت پسران به دانشگاه و خسارت هنگفت خودروهای فرسوده به کشور از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری، خودروهای برقی در صف دریافت پلاک تاکسی، کاهش رغبت پسران به دانشگاه و خسارت هنگفت خودروهای فرسوده به کشور از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است.در ادامه برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌های کشور را مرور می‌کنیم.

فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال 1403 فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت پایان می یابد.

دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!

حامد عبدوس، مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تاکید بر نگاه ویژه نهاد به نفایس چاپی، با ارائه توضیح درباره سرقت و فروش منابع کتابخانه‌ها، از دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

وی در توضیحاتی گفت: البته بعضاً افراد سودجو در پوشش عضو کتابخانه و در قالب امانت اقدام به سرقت و فروش منابع کتابخانه‌های عمومی می‌کردند که با شکایت نهاد و همکاری مراجع قضایی این باند و متخلفین شناسایی و دستگیر شدند که به دنبال آن منابع به کتابخانه بازگردانده شد.

یک هزار خودروی برقی در صف دریافت پلاک تاکسی

شادی مالکی، سرپرست سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه یک هزار خودروی برقی وارداتی به شهر تهران پلاک ملی گرفته اند، گفت: این خودروها استانداردهای لازم را از مراجع ذی صلاح اخذ و در صف دریافت پلاک تاکسی هستند. همچنین قیمت این خودروها توسط سازمان حمایت و توسط وزارت صمت اعلام می شود اما بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان براساس نوع خودرو متفاوت است.

تزریق همگانی واکسن گارداسیل الزامی نیست

حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم، اما اگر با توجه به پژوهش‌های در دست انجام، ذره‌ای به این اطمینان برسیم که تزریق این واکسن برای سلامت مردم نیاز است، حتما این کار انجام خواهد شد.

کاهش رغبت پسران به دانشگاه؛ شخصیت کاریکاتوری آموزش عالی یا افزایش مهارت‌محوری؟

عدم تعادل جنسیتی در آمار شرکت کنندگان آزمون‌های سراسری در چند سال گذشته نشان از کاهش رغبت پسران به حضور در دانشگاه و تحصیلات آکادمیک دارد.

خسارت 9 میلیارد دلاری خودروهای فرسوده به کشور

خودروهای فرسوده در روز بیش از 63 میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند و در صورت جایگزینی این خودروها با خودروهای استاندارد حدود 27 میلیون لیتر در روز بنزین و 9میلیون لیتر گازوئیل صرفه‌جویی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک