Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@18:32:05 GMT

پلمب ۲۹ واحد صنفی در بوئین زهرا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۲۰۹

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آرش خوشنویس زاده با اعلام این خبر گفت: این تعطیلی شامل ۱۴ نانوایی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و ۱۵ آرایشگاه‌ زنانه و مردانه به دلیل فعالیت و نقض مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مبنی بر محدودیت فعالیت بود.

خوشنویس زاده با بیان اینکه همراهی و همکاری خوبی میان دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با کرونا وجود دارد، اظهار کرد: شکست این بیماری قطعا بدون همکاری و مشارکت خود مردم امکان پذیر نیست و باید در کنار دستگاه‌های اجرایی، مشارکت پررنگ مردم را نیز در مقابله با کرونا شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت بوئین زهراضمن قدردانی از کادر بهداشتی و درمانی شهرستان، افزود: نیروی‌های بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای نیز به صورت گمنام و بی نشان با تلاش شبانه روزی خود برای شکست کرونا تلاش می‌کنند و با جلوگیری از فعالیت واحدهای متخلف برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا وارد عمل شده اند.

وی به مردم توصیه کرد: برای آگاهی از وضعیت سلامت خود در مقابل کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و همچنین برای ایمن ماندن از شر ویروس کرونا، در خانه بمانند و از مراجعه غیرضروری به درمانگاه‌ها و بیمارستان خودداری کنند.

این مسئول بیان کرد: شهروندان اگر دچار علایم تب، سرفه، تنگی نفس و سرماخوردگی حاد شدند ضمن خودمراقبتی و دگرمراقبتی، رعایت فاصله و بهداشت فردی با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایام نوروز بیمارستان شبکه بهداشت و درمان تخلفات بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت

علیرضا شهرجردی گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۶ گزارش شد و عوامل امدادی بلافاصله به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: در این حادثه دیوار حائل بین ۲ سوله نگهداری خوراک دام (ذرت و سویا مجتمع مرغ زرند) به دلیل انباشت بار بیش از اندازه ظرفیت سوله تخریب و روی یکی از کارگران مجتمع (از اتباع افغان و حدود ۲۰ساله) آوار شد که متاسفانه منجر به فوت او در صحنه حادثه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: جنازه این فرد با استفاده از ست هیدرولیک از میان آوار بیرون کشیده شد و پس از تایید فوت توسط عوامل اورژانس، تحویل نیروی انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات
  • ۶۲ «کافی شاپ» و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • ریزش آوار در مرغداری یک کشته بر جای گذاشت