Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: با توجه به اجرای طرح ممنوعیت های تردد از ادامه سفر ۴۳۵۰ خودرو از ۸ فروردین تاکنون جلوگیری شد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره آخرین آمار جلوگیری از تردد و خروج ماشین‌های غیربومی از استان تهران اظهار داشت: این طرح از ۸ فروردین در راستای جلوگیری از شیوع کرونا آغاز شده است و بر اساس آمار فرماندهی تهران بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته از ادامه سفر ۲۵۰۰ خودرو در آزادراه تهران - شمال، تهران - قم و جاده قدیم قم ممانعت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ممنوعیت خروج خودروهای پلاک تهران از مبادی شرق استان

وی ادامه داد:از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت خروج و ورود خودروهای غیر بومی به تهران تا کنون، از تردد ۴۳۵۰ خودرو جلوگیری شده است.

وی تأکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۱ فقره جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است و تاکنون تلاش کرده‌ایم خودرویی را توقیف نکنیم.

استاندار تهران بیان داشت: جریمه این خودروها ۵۰۰ هزار تومانی است و تاکنون در مجموع ۲۷۱ برگ جریمه برای خودروهای متخلف در طرح ممنوعیت تردد صادر شده است.

هرکدام از این خودروها اگر ۳ نفر سرنشین داشته باشند از تردد حدود ۱۴ هزار نفر در راستای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا ممانعت به عمل آمده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید استاندار تهران تهران خودرو قم ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی استان تهران محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران

(تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • اجرای طرح‌های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر‌ها + فیلم
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد