Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جمع خبرنگاران گفت: طبق دستوالعمل ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و پیرو مصوبات ستاد شهرستانی کنترل و مقابله با کرونا در جهرم، گندزدایی مکان‌ها و معابر شهرستانهای جهرم و خفر و روستاهای تابعه، مطابق برنامه انجام می‌شود.

سید مجید ارجمند افزود: سالم سازی و محلول پاشی در معابر عمومی، تأسیسات و اماکن شهری در قالب ۸ دستگاه ماشین آلات پشتیبانی، حدود ۱۸۳ دستگاه سم‌پاش موتوری، ۱۷۷ پمپ کوله‌ای، با نظارت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند خاطر نشان کرد: گندزدایی معابر و تأسیسات شهری، پارک‌ها، بیمارستان‌ها، پایانه‌های مسافربری، بازار، میدان تره بار، همچنین گندزدایی مخازن زباله از رووس کار ستاد بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه بوده است که طبق برنامه هر روز یا هفتگی صورت می‌پذیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در ادامه گفت: در امر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهرستان‌های جهرم و خفر و روستاهای اطراف نیروهای خدوم تیپ ۳۳ مخصوص المهدی (عج) و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم و خفر همکاری مستمر داشته‌اند. در این اقدام نیروهای مردمی نیز تحت عنوان " انجمن صنفی باغداران جهرم" ما را یاری رسانده‌اند.

ارجمند ضمن آرزوی سلامت برای همشهریان اظهار داشت: حفظ سلامت شهری و بهداشت محیط یک اولویت و وظیفه همگانی است که همه دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و از همه مهم‌تر شهروندان باید در این زمینه تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر این ویروس ریشه کن شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی زباله وزارت بهداشت و درمان ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بهداشتی دانشگاه جهرم و خفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اصغر طاهری گفت: در راستای سیاست های مدیریت شهری درخصوص ساماندهی آسیب های اجتماعی، توقف فعالیت عوامل غیرمجاز پسماند خشک در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به گشت مستمر اکیپ های خدمات شهری گفت: در همین راستا 257 نفر از عوامل غیر مجاز پسماند جمع آوری و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

معاون شهردار منطقه 2با اشاره به اینکه طرح جمع آوری عوامل غیر مجاز پسماند از سال گذشته آغاز شده است، گفت: از آنجایی که فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک از زباله های شهری و افرادی که در این رابطه فعالیت می کنند علاوه بر اینکه سبب آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر و به خطر افتادن سلامت شهروندان می شود سبب زشتی چهره شهر نیز می شود، برهمین اساس جمع‌آوری دپوهای غیر مجاز پراکنده در سطح منطقه و انتقال به مخازن غلطان جانمائی شده در سطح نواحی ۹ گانه اجرا شد.

معاون شهردار منطقه 2 با اشاره به توقیف 9 دستگاه خودروی غیر مجاز جمع آوری پسماند،گفت: با بهره مندی از اکیپ های سدمعبر و شهربانان نواحی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از 78 تن پسماند خشک جمع آوری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری