Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:10:31 GMT

تشدید محدودیت رفت‌وآمد/ پلمپ واحدهای صنفی غیرضروری

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۳۲۹

تشدید محدودیت رفت‌وآمد/ پلمپ واحدهای صنفی غیرضروری

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در تمامی خروجی شهرها اعمال محدودیت کردیم و در روزهای آتی نیز ممنوعیت خروجی شهرها را به نقاط دیگر تشدید خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله اجتماعی به‌منظور پیشگیری از انتقال چرخه ویروس کرونا، فرمانده انتظامی یزد، با ایجاد پست‌های قرنطینه و محدودیت در نقاط هشت‌گانه در محورهای مواصلاتی و همچنین تمامی معابر ورودی و خروجی شهرهای استان، با تشدید اقدامات نظارتی و کنترلی با همراهی سایر دستگاه‌های مسئول اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد افزود: در این مرحله از ورود تمامی خودروهای دارای پلاک غیر استانی به داخل شهرها ممانعت می‌شود مگر کسانی که دارای پلاک  غیر استانی و دارای کارت شناسایی معتبر باشند که در این صورت باید اثبات شود که اهلیتشان در استان یزد است و بعد از بررسی عوامل حاضر درصحنه و مسئولین ادارات مرتبطی که حضور دارند با تأییدیه عوامل، نسبت به تردد در سطح استان اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در تمامی خروجی شهرها اعمال محدودیت کردیم و در روزهای آتی نیز ممنوعیت خروجی شهرها را به نقاط دیگر تشدید خواهیم کرد و انتظار داریم همشهریان عزیز حتماً نهایت همراهی را با مجموعه پلیس جهت پیشگیری و قطع انتقال ویروس کرونا داشته باشند.

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: مسافرین غیر از استان یزد هم با رعایت اصول ایمنی ترافیکی نسبت به ترک استان اقدام کنند که البته عبور مسافرین غیربومی نیز فقط از کنارگذر شهرها میسر هست و به‌هیچ‌وجه اجازه حق ورود به شهرها داده نخواهد شد.

وی تأکید کرد: رانندگان متخلف به مدت یک ماه خودروی‌شان توقیف می‌شود و 500 هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

هاشمی‌فر همچنین عنوان کرد: تعطیلی صنوف غیرضروری نیز تا پایان طرح مورد تأکید ما است و واحدهای صنفی غیرضروری اگر از دستور تخطی کنند پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد محدودیت ویروس کرونا ممنوعیت خروجی شهرها استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه، یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارایه خدمات از قبیل حجامت، گچ گیری، ختنه، فصد و. در شهر سرایان توسط کارشناسان نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.


دکتر جمشید مشایخی جم افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات طب سنتی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز پلمب شد.

وی گفت: همشهریان برای انجام خدمات طب سنتی در مؤسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز