Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:01:07 GMT

خسارت ۷۹ میلیاردی سیل و سرمازدگی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۳۵۶

خسارت ۷۹ میلیاردی سیل و سرمازدگی در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در یک‌ماه اخیر حدود ۷۹ میلیارد تومان خسارت به باغات، زیرساخت‌های کشاورزی، منازل و راه‌های روستایی و ... بر اثر سرمازدگی و سیل وارد شده است.

اقبال عباسی ۱۰ فروردین‌ماه در اولین جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۹ با اشاره به اینکه در یک‌ماه اخیر حدود ۷۹ میلیارد تومان خسارت به باغات، زیرساخت‌های کشاورزی، منازل و راه‌های روستایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بر اثر سرمازدگی و سیل وارد شده است، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی نسبت به تأمین اعتبار برای جبران خسارت اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص کاهش بارندگی در استان، توضیح داد: در حال حاضر با کاهش ۳۸ درصدی بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل و کاهش ۱۲ درصدی بارش نسبت به میانگین بلندمدت مواجه هستیم، بنابراین باید صرفه‌جویی در مصرف آب مدنظر قرار بگیرد.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه کوچ عشایر با توجه به شیوع کرونا ویروس و شرایط جوی باید به تأخیر بیوفتد، یادآور شد: این موضوع به نفع خود دامداران است، همچنین سوخت مورد نیاز مناطق روستایی در شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان باید به طور مستمر تامین شود تا مردم این مناطق به جنگل‌ها برای تأمین سوخت آسیب نرسانند.

عباسی در پایان با ارائه پیشنهادی برای افزایش سقف پرداخت بیمه توسط کشاورزان برای جبران خسارت، توصیح داد: اگر سقف هزینه بیمه افزایش پیدا کند، شرکت‌های بیمه نیز سقف پرداخت خسارت را به همان میزان افزایش می‌دهند و این مسئله هم به نفع کشاورزان و دامداران و هم به نفع شرکت‌های بیمه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری سیل خسارت چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی