Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:17:22 GMT

آخرین وضعیت کرونا در استان بوشهر /شناسایی ۱۰ بیمار جدید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۳۵۷

آخرین وضعیت کرونا در استان بوشهر /شناسایی ۱۰ بیمار جدید

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۰ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد. 

سعید کشمیری با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۸۵ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۰ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌ شده، یکی از آنان خانمی ۲۹ ساله ساکن بوشهر، که قبل از بروز علائم در یک مراسم ختم در یکی از روستاهای شهرستان دشتی شرکت کرده و در آن افرادی از استان قم هم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

وی تصریح کرد: دو مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان گناوه هستند که یکی از آن‌ها آقایی ۱۴ ساله که مادرش سابقه سفر به الیگودرز را داشته و نمونه آزمایش ویروس کرونای وی نیز مثبت شده بود و دیگری آقایی ۵۰ ساله و مغازه‌دار است که هر دو پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

این مسئول افزود: دو مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان دشتستان هستند که یکی از آن‌ها خانمی ۷۵ ساله است که در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حال عمومی خوب بستری است و نفر دیگر خانم ۴۲ ساله پرستار بخش کرونای بیمارستان شهید گنجی برازجان که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

سعید کشمیری بیان کرد: سه مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان کنگان هستند که یکی از آن‌ها خانم ۲۸ ساله و پرستار بخش کرونای بیمارستان امام خمینی و نفر دیگر آقایی ۴۱ ساله، کارمند و یکی دیگر نیز آقایی ۴۵ ساله و معلم است که هر سه پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: دو مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان جم هستند که یکی از آن‌ها خانم ۶۲ ساله که در بیمارستان توحید جم با حال عمومی خوب بستری است و نفر دیگر آقایی ۳۸ ساله کارمند شرکت نفت وگاز که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تا امروز ۴۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۸۵ نفر) تاکنون ۷۳ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و شش نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: هم استانی های گرامی در صورت مسافرت طی دو هفته اخیر و برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، به سایت Safar99.Bpums.Ac.Ir مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر استان قم بیمارستان امام خمینی استان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهرستان جم بوشهر استانی اجتماعی کرونا در استان بوشهر نفر دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد

دکتر سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر اظهار کرد: هفته گذشته، پسر ۱۲ ساله و اهل خرمشهر در اثر تشنج و ایست قلبی تنفسی در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری شد.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش کادر بیمارستان برای بازگرداندن پسر یادشده به زندگی، در نهایت مرگ مغزی او توسط کمیته مرگ و میر بیمارستان تایید و بعد از جلب رضایت خانواده ایشان، بیمار برای اهدای عضو به مرکز استان اعزام شد.

دکتر حسینی تصریح کرد: ۲ کلیه بیمار به بیماران خوزستانی نیازمند به اهدا داده شد.

وی افزود: کلیه‌های این فرد به یک آقای ۲۷ساله و خانمی ۲۴ساله اهدا شد.

خبرنگار:نسترن ریاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227993 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم