Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:53:05 GMT

تابع ولایت و درکنار مردم بودن رمز موفقیت سپاه است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۴۶۰

تابع ولایت و درکنار مردم بودن رمز موفقیت سپاه است

یک فعال اجتماعی هرمزگان گفت: اصلی ترین رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها، تابع ولایت و کنار مردم بودن است که از آن یک نیروی قدرتمند و هوشمند ساخته است.

داریوش حسن زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سوم شعبان هرسال در کنار میلاد باسعادت اسوه ایثار و شجاعت حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین(ع) روز تجلیل از مقام پاسدار نیز نام‌گذاری شده است که فرصتی ارزشمندی برای بیان تلاش‌ها و شجاعت‌های بیکرانی است که دلاورمردان سبزپوش کشورمان در راه امنیت و اقتدار ایران اسلامی نثار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر سپاه پاسداران، آمادگی برای ایفای مأموریت‌های متنوع و مختلف در عرصه‌های گوناگون است به طوری که از زمان شکل‌گیری سپاه تا به امروز شاهد آن بوده‌ایم که این نیروی اعتقادی در هر میدانی که پا نهاده توانسته است به موفقیت دست یابد.

این فعال اجتماعی هرمزگان با بیان این که پشتوانه مردمی سپاه پاسداران در کنار تبعیت محض این نیرو از رهبر معظم انقلاب اسلامی دو عامل اصلی موفقیت و سربلندی آن در عرصه‌های گوناگون است، خاطرنشان کرد: روحیه مردمی و جهادی موجود در تک تک پاسداران دلاور مرد کشورمان سبب شده تا دشمنان از سپاه هراسان بوده و در عین حال دوستداران اسلام و انقلاب اسلامی از نام سپاه احساس آرامش، امنیت و اقتدار کنند.

حسن زاده اضافه کرد: نقش اجتماعی سپاه در طول 4 دهه پس از تشکیل آن نیز به قدری فراگیر و مجدانه بوده که مردم سپاه را بخشی از وجود خود می‌دانند و همه مردم کشورمان از دستاوردهای سپاه در بخش‌های مختلف بهره‌مند شده‌اند.

وی نمونه بارز همراهی سپاه با مردم و حضور به موقع در صحنه کمک به مردم را در ماجرای وقوع سیل و زلزله در مناطق مختلف کشورمان عنوان کرد و گفت: سپاه در کنار ایفای وظایف امنیتی و نظامی خود، حضوری دلگرم‌کننده و آرامش بخش در کنار مردم در بحران‌ها داشته و نمونه آن را می‌توانیم در سیل خوزستان و سیستان و بلوچستان و کرمانشاه و ... نام برد.

این فعال اجتماعی با اشاره به پشتوانه عظیم مردمی سپاه و نقش آن در ایفای مسؤولیت‌های بزرگ در کشور، بیان داشت: هجمه‌های ناجوانمردانه و مغرضانه به سپاه به دلیل نقش مهمی است که این نیرو در عرصه‌های مختلف بر دوش دارد و توانسته از کیان، عزت و اقتدار ملت ایران دفاع کند و جلوی زیاده‌خواهی‌های دشمنان را گرفته است.

حسن‌زاده همچنین گفت: در عرصه اقتدار سیاسی و نظامی نیز سپاه در صف اول ایستاده است و ما دیدیم که در جریان شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، چگونه سپاه مشت محکمی بر دهان آمریکا زد و پایگاه نظامی آنان در عراق را با خاک یکسان کرد.

وی بیان داشت: وقتی به کلام گوهر بار حضرت امام خمینی(ره) دقت می‌کنیم و دنبال تفسیر آن جامعه میگردیم که فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود واقعا نتیجه عینی و بارز آن را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه فعال سیاسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است