Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@16:52:03 GMT

جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست حریم ها است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۵۰۷

جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست حریم ها است

موسوی پیشرفت اقتصاد ملی و تقویت آن را اولویت اول برای مقابله با دشمن دانست و گفت: حمایت و رونق تولید ملی و در ادامه آن جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست دشمن و تحریم ها است.

«سید عطاالله موسوی» در گفت‌و و با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن شعبانیه، با بیان اینکه سال جدید توسط رهبر انقلاب به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده اظهار کرد: جهش تولید ادامه راه و مسیر رونق تولید است و مسئولان و مردم برای تحقق این شعار باید تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند افزود: طی سال‌های اخیر راهکارهای اساسی توسط مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن ارائه شده که در این راستا نیازمند تقویت اقتصاد کشور و تبیین شعارهای سال هستیم.

 

وی پیشرفت اقتصاد ملی و تقویت آن را اولویت اول برای مقابله با دشمن دانست و تصریح کرد: حمایت از تولید ملی، رونق تولید ملی و در ادامه آن جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست دشمن و تحریم ها است.

 

موسوی عنوان کرد: می‌توانیم به همت آحاد ملت و مسئولان نظام اسلامی و با تحقق شعار سال همچون گذشته شاهد بی‌اثر شدن تحریم‌ها و شکست دشمن در جنگ اقتصادی باشیم.

 

وی سپاه پاسداران را یکی از نهادهای مردمی برشمرد و اضافه کرد: پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سپاه به شکلی عمل کرده که در دل مردم ایران اسلامی جای دارد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه در سپاه، پاسدارانی همچون سردار سلیمانی وجود دارد که در راه عزت انقلاب، اسلام و این ملت غیور ثابت قدم بوده و آماده جانفشانی هستند ادامه داد: سپاه پس از تاسیس، هر جا که نیاز به حضور بوده، حاضر شده و در هیچ صحنه‌اب مردم را تنها نگذاشته است.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه همواره آماده فدا شدن در راه انقلاب، جهاد و کمک به عزت و شرف مردم ایران است ابراز کرد: در راستای تامین امنیت و فعالیت‌های جهادی و فرهنگی شاهد حضور پر رنگ و فعال بسیجیان و پاسداران در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

 

موسوی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران همچون تمام فعالیت‌هایی که در همه عرصه‌ها، مشکلات و بحران‌ها داشته، در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدام به مقابله و مبارزه با این ویروس کرده و در شهرستان اندیمشک نیز پاسداران و بسیجیان در کنار مردم و مسئولان جهت مقابله با بیماری کرونا در حال انجام فعالیت‌های مختلفی هستند.

 

وی اذعان داشت: فرماندهی و پرسنل سپاه اندیمشک با تشکیل قرارگاه پدافندی و قرارگاه جهادی شفا از ابتدای این طرح حضور چشمگیری داشته و در عرصه‌های مختلف اقداماتی از جمله تولید و تهیه مواد ضدعفونی، تهیه ماسک، گندزدایی اماکن و معابر و راه‌اندازی ایستگاه پایش سلامت را انجام داده‌اند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با تاکید بر رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی تاکید کرد: شهروندان باید نسبت به ثبت‌نام در غربالگری الکترونیکی و سامانه خودمراقبتی اقدام کنند.

 

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی و درمانی، پرستاران، مسئولان، گروه‌های جهادی، بسیجیان، طلاب، روحانیون و دیگر اقشار مختلف مردم که در خط مقدم مبارزه ویروس کرونا هستند و برای کاهش و قطع زنجیره آن تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: سال جهش تولید پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روز پاسدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی تقویت اقتصاد جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند

غلامرضا بنی‌اسدی روزنامه‌نگار در یادداشتی برای روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولانِ محترم باید همه همت خود را بگذارند برای ارتقای معیشت مردم. همانی را که در دولتِ سابق، خود به مطالبه آن قلم و حتی "قدم" می‌زدند. اولویت نخست را هم به این کار بدهند که بدانند سفره کوچک، پدر خانواده را کوچک می‌کند. این دولت و آن دولت هم ندارد. پدر که کوچک شد نمی‌تواند برای بزرگی و بزرگواری اهل خانه و خانواده‌اش کاری بکند چه رسد برای خانه بزرگتر که اسمش کشور است.

این هم با تغییر رئیس جمهور، تغییر نسبت نمی‌پذیرد. فقر، توفنده‌ترین دشمن زندگی و ایمان است باز هم این جناح حاکم باشد یا آن جناح فرق نمی‌کند. اتفاقا کسانی که خود را نماد دین معرفی می‌کنند اگر کم بگذارند و یا حتی به‌رغم همه توان نتوانند کار را پیش ببرند، ایمان مردم بیشتر آسیب می‌بیند.

پس به صدای بلند باید هشدار داد مسئولان محترم دولت را که حواس‌شان را جمع و تلاش‌شان را افزون‌تر کنند در برابر دشمن غدار که فقر اسم دیگر آن است. بشنوند سخنِ حضرتِ آیت‌الله جوادی آملی را در دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران و هیئت همراه را می‌خوانیم که به کلامِ نورانی امام علی (ع) هشدار می‌دهند: "مَا ضَرَبَ الله الْعُبَاد بِسُوطٍ اَوْجَعُ مِنَ الْفَقْرِ؛ هیچ تازیانه‌ای بدتر از فقر نیست. " این اصل اول؛ اصل دوم آن است که اگر کسی این تازیانه را خورد، از این طرف تازیانه به دوشش می‌خورد، از آن طرف دین از عقلش رخت برمی بندد. "

ایشان هشدار می‌دهند که، "حواستان جمع باشد. اگر کسی با دست خالی به منزل برود از خدای سبحان همان لحظه، تقاضای مرگ می‌کند؛ آبروریزی پیش زن و بچه قابل تحمل نیست. " ایشان حتی پاسخ آنانی که مدام "شعبِ‌ابی‌طالب" را به رخ می‌کشند تا به زعم خود مردم را به ضرورت مقاومت همیشگی توجه دهند را هم می‌دهند: در جریان شعب‌ابی‌طالب که مسلمانان، سه سال در محاصره بودند، پیغمبر امتحانش را پس داد، فرمود: "اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی الْخُبْزِ وَ لَا تُفَرِّقْ بَینَنَا وَ بَینَهُ فَلَوْ لَا الْخُبْزُ مَا صُمْنَا وَ لَا صَلَّینَا وَ لَا اَدَّینَا فَرَائِضَ رَبِّنَا عَزَّ وَ جَل؛ خدایا، بین ما و نان ما جدایی نیانداز! " دلیلش را هم کلام نبوی می‌دانند که اگر نان مردم قطع بشود و مردم در اقتصاد آسیب ببینند، سخن از دینداری باقی نخواهد ماند.

این مرجع حکیم، بر کار علمی و درس گرفتن از تجربه دیگران هم تاکید دارند که "چگونه می‌شود که قیمت یک نان را در چندین سال یک جا نگهداشت؟ " ایشان بر اختلاس و ربا هم می‌خروشند و متولیان امر را به ضرورت راه بستن بر این مفاسد می‌خوانند. حضرت آیت‌الله جوادی آملی، اساس و وظیفه همه مسئولین را حفظِ آبروی مملکت می‌دانند. این هم زمانی اتفاق می‌افتد که "کسی با دست خالی به خانه‌اش نرود. " وجود شرایطی چنین هم "به تولید وابسته است.

تولید هم سفارشی نیست. تولید نصیحت نیست، تولید خواهش نیست، تولید علم است و علم است و علم است و علم. " این مرجع تقلید، آنچه "شرطِ بلاغ" است را با مسئولان گفت. حالا این حضرات هستند که از این سخن باید "پند" گیرند. اصلا هم حق ندارند "ملال" گیرند. کسی چنین اختیاری به آنان نداده است. هرچه تا کنون ملال گرفتند و گرفتند و باعث افزایش ملال و تلخ کامی مردم شدند کافی است. باید پند گیرند و به کار بندند تا امور به سامان برسد.

دیگر خبرها

  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد