Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:12:32 GMT

ثبت ۳۴ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ طی سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۶۴۱

ثبت ۳۴ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی فر مسئول سامانه ۱۳۷ با تشکر از مشارکت شهروندان فعال در انتقال مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف مدیریت شهری در سال گذشته بیان کرد: بیشترین پیام های ثبت شده در سال ۹۸ به ترتیب اولویت در حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی، حوزه اجرایی ۱۳۷، ترافیک و کمترین پیام ها در حوزه اجتماعی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نظافت معابر، رفع سد معبر دستفروشان وفروشندگان دوره گرد، لایروبی جوی، لکه گیری آسفالت معبر، نگهداشت فضای سبز، طعمه گذاری موش، نصب مخزن زباله، جمع آوری زباله و سرشاخه و ضایعات، شستشوی مخزن زباله و ساخت و ساز غیر مجاز از موضوعات پر پیام نواحی در سال گذشته هستند که با ارجاع به حوزه های مربوطه مرتفع شده است.

رمضانی فر با اشاره به ثبت ۲۳ هزار و ۳۳۱ پیام در حوزه خدمات شهری که بیشترین پیام ها را به خود اختصاص داده خاطر نشان کرد: حوزه فنی و عمرانی با ۵ هزار و ۶۶۳ مورد پیام، حوزه شهرسازی با ۳ هزار و ۴۶ مورد پیام، حوزه اجرایی ۱۳۷ با ۹۳۷ مورد پیام، حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۸۶۸ مورد پیام و در حوزه اجتماعی و فرهنگی ۵۹ مورد پیام در سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت شده است.

مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ خواستار مشارکت در شناسایی و رفع مشکلات منطقه شد و خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان در شناسایی مسائل و تسریع در رفع آن ها گام مهمی در آبادانی منطقه و نیل به اهداف توسعه گرایانه شهرداری محسوب می شود.

براساس این گزارش شهروندان می توانند برای ثبت پیام در این سامانه علاوه بر شماره ۱۳۷ به آدرس اینترنتی http://۱۳۷.tehran.ir  که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان است مراجعه کنند.

کد خبر 4888304

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه 137 شیوع کرونا شهرداری منطقه 19 تهران ویروس کرونا شهرداری تهران نوروز شیوع کرونا آموزش مکمل وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق شهر تهران پلیس راهور حوادث چهارشنبه سوری احتکار ضدعفونی سازمان هواشناسی نیروی انتظامی سامانه ۱۳۷ مورد پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

بنابر روایت ایرنا، رئیس دولت در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898390

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت