Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:39:04 GMT

راهنمای گندزدایی سطوح در منزل

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۷۲۲

راهنمای گندزدایی سطوح در منزل

حجم ویدیو: 12.41M | مدت زمان ویدیو: 00:02:34 دانلود ویدیو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا گندزدایی گندزدایی سطوح بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب

باوجود مزایای فراوان، خرید بلیط قطار مناسب برای هر سفر، امری حائز اهمیت است. چراکه شرایط و امکانات قطار بسته به مسیر و مقصد سفر، متفاوت خواهد بود. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های قطار مناسب برای سفرهای مختلف می‌پردازیم تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، سفری خاطره‌انگیز و دلچسب را تجربه کنید.

مزایای سفر با قطار: سفری راحت، خاطره‌انگیز و مقرون‌به‌صرفه

سفر با قطار، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و دلچسب را به شما هدیه می‌دهد. در ادامه، به برخی از مزایای این نوع سفر اشاره می‌کنیم.

1. راحتی بی‌نظیر

برخلاف سفر با اتوبوس که در آن مجبور به نشستن طولانی‌مدت هستید، در قطار می‌توانید به‌راحتی در کوپه خود دراز بکشید و استراحت کنید؛ همچنین می‌توانید در راهروهای واگن قدم بزنید و از منظره لذت ببرید. این ویژگی، سفر با قطار را به‌خصوص برای مسافت‌های طولانی، بسیار راحت‌تر و دلچسب‌تر می‌کند.

2. خدمات متنوع

بسیاری از قطارها، مجهز به رستوران هستند که می‌توانید در آن صبحانه، نهار یا شام را میل کنید. در قطارهای لوکس‌تر، علاوه‌بر غذا، خدمات پذیرایی شامل نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان‌وعده نیز می‌شود. این امکانات، سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهند کرد. هنگام خرید بلیط قطار می‌توانید خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

3. دسترسی آسان به سرویس بهداشتی

در طول سفر با قطار، نیازی نیست نگران پیداکردن دستشویی باشید. در هر واگن، سرویس بهداشتی تعبیه شده است که می‌توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. این موضوع، سفر را برای افراد با شرایط خاص مانند کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت، بسیار راحت‌تر می‌کند.

4. قیمت مناسب

هزینه بلیط قطار در مقایسه با سایر وسایل حمل‌ونقل مانند هواپیما، به‌خصوص برای مسافت‌های کوتاه‌تر، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ به‌همین‌دلیل، سفر با قطار به‌عنوان یک گزینه اقتصادی و مناسب برای بسیاری از افراد تلقی می‌شود؛ علاوه‌براین، اگر از خدمات پیش فروش قطار استفاده کنید، می‌توانید بلیط را حتی با قیمت پایین‌تری نسبت به روزهای عادی دریافت کنید. پیش فروش بلیط قطار معمولا چند هفته زودتر از مناسبت‌های بزرگ نظیر عید نوروز انجام می‌شود.

بهترین قطار متناسب با نیاز شما

هنگام انتخاب یک قطار برای سفر، ابتدا باید بودجه موردنظر خودتان را در نظر بگیرید، سپس یکی از قطارهای موجود در مسیر را انتخاب کنید. قطارها نیز مثل هتل‌ها با معیار «ستاره» درجه‌بندی می‌شوند. هرچه تعداد ستاره‌های یک قطار بیشتر باشد، این بدان معناست که امکانات و خدمات بیشتری را در اختیار مسافرانش قرار خواهد داد. و البته که قیمت بلیط آن هم بالاتر خواهد بود؛ بنابراین، زمانی که قصد خرید بلیط قطار برای سفر خود را دارید، باید ابتدا با امکانات قطارها آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. ما در این مقاله به معرفی قطارهای مختلف خواهیم پرداخت.

قطار اتوبوسی یا کوپه‌ای؟

انتخاب نوع قطار برای سفر، تصمیمی مهم است که به عوامل مختلفی مانند مدت‌زمان سفر، شرایط شما و همراهان‌تان و بودجه شما بستگی دارد. در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب هر دو نوع قطار اتوبوسی و کوپه‌ای می‌پردازیم تا بتوانید با آگاهی کامل، بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته باشید. بلیط قطار اتوبوسی به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از قطار کوپه‌ای است. سالن‌های بزرگ و صندلی‌های متراکم در قطار اتوبوسی، فضایی شبیه به هواپیما ایجاد می‌کند و فرصتی برای تعامل و گفتگو با سایر مسافران فراهم می‌کند. اگر قصد سفری کوتاه دارید و به‌دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستید، قطار اتوبوسی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اما در قطارهای کوپه‌ای، هر کوپه فضایی خصوصی برای شما و همراهان‌تان فراهم می‌کند و می‌توانید بدون مزاحمت دیگران به استراحت، مطالعه یا گفتگو بپردازید. صندلی‌های قطار کوپه‌ای قابلیت تبدیل‌شدن به تختخواب را دارند و می‌توانید در طول سفرهای طولانی به‌راحتی استراحت کنید. هرچند اگر قصد خرید بلیط قطار از نوع کوپه‌ای را دارید، لازم به ذکر است که این قطارها قیمت بالاتری نسبت به قطارهای اتوبوسی دارند.

امکانات رفاهی قطارها

همان‌طورکه هنگام خرید بلیط قطار مشهد یا دیگر شهرهای ایران باید به فاکتورهای مختلفی در انتخاب نوع قطار (اتوبوسی یا کوپه‌ای) توجه کرد، امکانات رفاهی نیز از دیگر عوامل مهم در انتخاب قطار مناسب به‌خصوص در مسیرهای طولانی است. امکانات رفاهی مناسب می‌تواند سفر شما را به تجربه‌ای آسوده، لذت‌بخش و خاطره‌انگیز تبدیل کند. سیستم تهویه مطبوع مناسب به‌ویژه در فصل‌های گرم سال، برای حفظ دمای مناسب و تهویه هوای داخل واگن ضروری است. دسترسی به سرویس بهداشتی تمیز و مجهز در طول سفر، از نیازهای اولیه هر مسافری خواهد بود.

رستوران یا بوفه در قطار، امکان تهیه غذا و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در طول سفر برای مسافران قطار فراهم می‌کند که هنگام خرید بلیط قطار می‌توانید به آن توجه کنید. پریز برق در هر کوپه یا روی هر صندلی نیز به شما اجازه خواهد داد انواع لوازم الکترونیکی مثل تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود را حین سفر شارژ کنید. صندلی‌های قطار باید نرم و راحت باشند تا مسافران در طول سفر احساس خستگی نکنند. وجود فضای کافی برای نگهداری بار مسافران در داخل کوپه یا واگن نیز ضروری است. در اغلب قطارهای چهار و پنج‌ستاره، از سیستم‌های صوتی و تصویری استفاده می‌شود که امکان سرگرمی مسافران را در سفر فراهم می‌کنند؛ همچنین دسترسی به اینترنت وای‌فای برای بسیاری از مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است.

بلیط قطار را از کجا بخریم؟

خرید بلیط قطار به‌لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور سامانه‌های فروش آنلاین بلیط قطار، به امر بسیار ساده‌ای تبدیل شده است. یکی از بهترین و معتبرترین سامانه‌های آنلاین فروش بلیط، فلای تودی است. فلای تودی با ارائه طیف گسترده‌ای از قطارها در مسیرهای ریلی ایران، دست شما را در انتخاب بهترین قطار باز گذاشته است. با امکانات این سایت شما می‌توانید قیمت انواع قطارها را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزان‌ترین بلیط قطار را تهیه کنید؛ علاوه‎‌براین، یکی دیگر از خدمات جذاب فلای تودی، پیش فروش قطار است. با پیش فروش بلیط قطار شما می‌توانید از ۳۰ روز زودتر از موعد سفرتان، بلیط قطار خود را رزرو کرده و از تکمیل ظرفیت یا نوسان قیمت بلیط در امان بمانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899472

دیگر خبرها

  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • راهنمای سفر به دبی در بهار 1403
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟