Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@12:42:54 GMT

اجرای طرح «هر شهروند کیاری یک ماسک» شهرستان کیار

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۷۴۸

اجرای طرح «هر شهروند کیاری یک ماسک» شهرستان کیار

حجت‌الاسلام منصوری بروجنی از اجرای «هر شهروند کیاری یک ماسک» در شهرستان کیار خبر داد و گفت: این طرح همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمد منصوری بروجنی» امروز (یکشنبه ۱۰ فروردین) در جمع خبرنگاران در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار گفت: با تلاش ۹ مرکز تولید ماسک در شهرستان تاکنون بیش از ۵۰ هزار ماسک توسط تشکل های جهادی مرتبط با اداره تبلیغات اسلامی تولید و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار افزود: از این ۹ مرکز، سه مرکز در بخش مرکزی و شش مرکز در نقاط مختلف شهری و روستایی مشغول فعالیت می باشند.

 

حجت‌الاسلام منصوری بروجنی خاطرنشان کرد: ماسک های تولید شده با هماهنگی و نظارت شبکه بهداشت شهرستان کیار ضدعفونی و در اختیار گروه های جهادی قرار داده می‌شود.

 

وی ادامه داد: فعالیت این مراکز تا رسیدن وضعیت شهرستان به روال عادی حتی در روزهای تعطیل هم ادامه دارد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک شهرستان کیار شهرستان کیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد

مصطفی محمودزاده گفت: در قالب گشت مشترک نظارتی با حضور بازرسان و نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تعدادی از واحد‌های صنفی در بمپور مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای تعدادی از واحد‌های صنفی تعداد چهار پرونده با تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت برکالا تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بمپور ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی باید مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

بمپور از شهرستان‌های تابعه استان سیستان و بلوچستان و مرکز آن شهر بمپور است که تا پیش از سال ۱۳۹۷ به عنوان یکی از بخش‌های تابعه ایرانشهر محسوب می‌شد، اما از سال ۱۳۹۷ از شهرستان ایرانشهر جدا و مستقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • اجرای ۶۵ هزار و ۳۰۰ هکتار کشاورزی قراردادی در هشترود
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد
  • مرمت و بازسازی کانال‌های کشاورزی شهرستان کیار
  • بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در حمایت از تحقق وعده صادق