Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:51:37 GMT

روزانه ۱۱۰ هزار ماسک توسط بسیج سازندگی زنجان تولید می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۷۶۲

روزانه ۱۱۰ هزار ماسک توسط بسیج سازندگی زنجان تولید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد امندی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، گفت: سپاه و بسیج در خط مقدم مبارزه با کرونا در کشور است و برای ریشه کنی این بیماری با تمام توان وارد عرصه شده است.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، بسیج سازندگی اقدام به ضدعفونی و گندزدایی آپارتمان‌ها و خیابان‌ها و معابر عمومی استان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج سازندگی زنجان، با بیان اینکه ۵۳۰ گروه جهادی در مقابله و پیشگیری از کرونا فعال هستند، گفت: ضدعفونی مساجد، اماکن مذهبی و مدارس به تعداد یک هزار ۱۸۰ مورد، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی دو هزار و ۷۱۰ نقطه، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی به تعداد ۲۱ هزار بسته و ماسک و دستکش ۴۵ هزار عدد توزیع شده است.

امندی ابر از داشت: ۳۰ کارگاه تولید ماسک توسط بسیج سازندگی در زنجان راه اندازی شده و روزانه بیش از ۱۱۰ هزار ماسک تولید می‌شود.

کد خبر 4888340

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب شهرکرد ضدعفونی بارش باران طرح غربالگری نوروز بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، راهکارهای تفکیک پسماند به مناسبت هفته سلامت امروز به دانش‌آموزان مدرسه الزهرای مهاباد آموزش داده شد.

خضری مسئول واحد بهداشت شهرداری مهاباد گفت: در این کارگاه،دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی الزهرای مهاباد با راهکارهای حفظ محیط زیست و جداسازی زباله ها آشنا شدند.

خضری اضافه کرد: فرهنگ سازی در حوزه زباله‌های خانگی هم در دستور کار شبکه بهداشت و درمان و شهرداری مهاباد قراردارد.

رحیمی کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت مهاباد گفت: دانش آموزان میتوانند در خانواده پیام بهداشتی را برای خانواده هایشان انتقال و آموزش دهند.

دراین کارگاه آموزشی همچنین اعلام شد روزانه ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰  درصد آن، زباله خشک است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند