Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:40:16 GMT

ضدعفونی روستاهای کُهمره توسط گروه‌های جهادی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۷۹۹

ضدعفونی روستاهای کُهمره توسط گروه‌های جهادی

ایسنا/فارس مسئول گروه جهادی شهید شرفی بگدانه اعلام کرد که روستاهای کُهمره سرخی، توسط گروه‌های جهادی ضدعفونی شده است.

روح‌الله جباری یکشنبه ۱۰ فروردین به خبرنگاران گفت: با همکاری دهیاری، شورا و حوزه بسیج قدس ناحیه عشایری، اقداماتی برای ضدعفونی و گندزدایی مراکز مهم و محورهای عبوری و معابر روستاهای کُهمره سرخی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی برای ضدعفونی روستاهای بگدانه و مسقان و مراکز پرتردد نظیر پاسگاه و خانه بهداشت، مصرف شده است، افزود: علاوه بر این ۲۵۰ بسته بهداشتی، شامل ماسک و دستکش و همچنین ۱۲۰۰ لیتر محلول ضدعفونی بین ساکنان این روستاها توزیع شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای بگدانه نیز گفت: با توجه به شرایط انتقال ویروس کرونا، در ورودی منطقه کهمره سرخی پایگاه ایست بازرسی با هماهنگی بخشداری ارژن و همکاری دهیاری ها و بسیج و انتظامی برپا شده و از ورود گردشگران و مسافران به این منطقه جلوگیری می‌شود.

عزیز الله اسدی از هم استانی‌ها درخواست کرد که با هدف حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه، از سفر تفریحی به مناطق گردشگری طبیعی کُهمره سرخی، خودداری کنند زیرا در صورت سفر به این نقاط، ایست بازرسی آنان را باز می‌گرداند.

به گزارش ایسنا، کُهمره سرخی، یکی از نقاط گردشگری طبیعی و دیدنی شهرستان شیراز محسوب می‌شود که در ۴۰ کیلومتری شهر شیراز قرار دارد و هر سال در فصل بهار، طبیعت بکر و زیبای این منطقه، پذیرای ده‌ها هزار گردشگر و طبیعت گرد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش