Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:48:03 GMT

جانبازان نماد افتخار و ایثارگری هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۸۸۱

جانبازان نماد افتخار و ایثارگری هستند

حجت الاسلام سید علی حسینی روز یکشنبه به مناسبت چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز افزود: این روز به مقام معظم رهبری که بزرگ ترین جانباز انقلابی اسلامی است، تبریک می گویم  و جانبازان همواره در دوران دفاع مقدس پا به پای رزمندگان پیش رفتند و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی جانشان در طبق اخلاص گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: ایثارگری جانبازان، امنیت، عزت و سربلندی برای جامعه به ارمغان آوردند و همواره این روز باید گرامی داشته شود.

امام جمعه دیر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و قدردانی از ایثارگری پزشکان و پرستاران افزود: پزشکان، پرستاران و اقشار جامعه از جانبازان و ایثارگران درس گرفتند و برای تامین سلامت مردم فداکاری می کنند.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ ایثارگری در جامعه بیان کرد: تداوم و گسترش انقلاب به نسل امروزی باید در قالب معرفی ارزش‌ها و فداکاری‌ها و تجلیل و زنده نگه داشتن این فرهنگ باشد.

حسینی افزود:خانواده جانبازان و بویژه همسران آنان که شبانه روز به آنان خدمت می‌کنند جایگاه ویژه‌ای نزد پرودگار متعال دارند و عزت، امنیت و سربلندی کشور مرهون خون شهدا، ایثارگری جانبازان و مقاومت خانواده‌های آنان است .

برچسب‌ها بوشهر دفاع مقدس بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دفاع مقدس بندردیر بوشهر دفاع مقدس بندردیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم