Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمودوند، جانشین پلیس راه تهران بزرگ گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی ستاد مبارزه با کرونا، در سه نقطه در حوزه پلیس راه تهران بزرگ آزادراه تهران-قم (مبادی ورودی و خروجی)، آزادراه تهران-شمال (مبادی خروجی)، جاده قدیم تهران-قم به صورت رفت و برگشت محدودیت و ممنوعیت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه همکاران به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در این سه نقطه حضور دارند.

وی با اشاره به منع ورود خودروهای پلاک شهرستان به تهران ادامه داد: برابر دستورالعمل اجرایی ابلاغ شده، خودروهایی که قصد ورود به شهر تهران را داشته باشند، چنانچه پلاک شهرستان باشند به سمت محل سکونت خودشان برگشت داده می‌شوند و خودروهایی که دارای پلاک تهران باشند و قصد خروج از شهر تهران را داشته باشند و بخواهند از حوزه استحفاظی تهران خارج شوند، همکاران این خودروها را به سمت تهران برگشت می‌دهند. 

جانشین پلیس راه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در سه مسیر آزادراه تهران_قم، جاده قدیم قم و آزادراه تهران_شمال ممنوعیت تردد داریم. تاکنون نیز ۴۵۰۰ خودرو بازگشت داده شده اند. همچنین ۲۷۱ خودرو نیز اعمال قانون شده اند. تنها خودروهایی که تمرد از دستور پلیس داشتند اعمال قانون می شوند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی آزادراه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

کد خبر 6080667

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد