Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@05:28:58 GMT

۲۶۰۰ خودرو از ورودی یزد به کرمان برگشت داده شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۹۳۶

۲۶۰۰ خودرو از ورودی یزد به کرمان برگشت داده شد

سرهنگ عبدالله عابدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار نفر سرنشینان این خودروها با اجرای این طرح به محل زندگی خود برگشتند.

وی همچنین از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در محورهای مواصلاتی شهرستان انار خبر داد  و گفت: در صورت عدم رعایت مقرارت و ورود افراد به شهرها، ضمن اعمال جریمه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودروی آن ‌ها به‌ مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عابدینی افزود: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شده از انجام هرگونه سفر در مبدا جلوگیری به عمل آید لذا از عموم مردم تقاضا داریم سفرهای خود را لغو کنند.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور، صرفاً به افراد ساکن هر شهر اجازه ورود به شهر داده خواهد شد و از ورود افراد غیربومی به شهرها جلوگیری می شود.

سرهنگ عابدینی اظهار داشت: طبق تصمیم این ستاد لازم است تمام کسانی که در مسافرت هستند هرچه سریعتر به خانه و محل سکونت خود بازگردد تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: مردم بدانند که خودروهای مسافرین در زمان بازگشت به محل سکونت به هیچ عنوان امکان ورود به شهرهای طول مسیر و استفاده از امکانات شهرها نظیر رستوران ‌ها را نخواهند.

سرهنگ عابدینی گفت: در صورت عدم رعایت مقرارت و ورود افراد به شهرها، ضمن اعمال جریمه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودروی آن‌ ها به‌ مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

وی اظهار داشت: در اجرای این تصمیم‌ ها تردد وسایل نقلیه باربری حمل نقل کالاهای اساسی، مواد سوختی، فاسدشدنی، محصولات بهداشتی و ضدعفونی با درنظر داشتن نکات بهداشتی بلامانع اعلام شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خودرو رستوران ها محورهای مواصلاتی وسایل نقلیه یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر

          سرهنگ هادی امیدوار افزود: همه تلاش کردند تا نوروز امسال زائران ایمن تردد داشته باشند. در ایام نوروز برای سفر‌های نوروزی در سطح کشور تلاش شد و این تلاش‌ها نیز در خراسان رضوی وجود داشت. اما برکتی که در کار ما وجود دارد بنا به لطف و نظر خداوند و علی بن موسی الرضا(ع) است.   وی گفت: مسیر‌های منتهی به حرم به گونه‌ای است که حدود ٩۵ درصد زائران با خودرو شخصی و ۵ درصد با حمل و نقل عمومی به قصد زیارت مشرف می‌شوند. مدیریت این جمعیت و حجم خودرو در این منطقه کار سختی است تلاش می‌شود تا مدیریت به درستی انجام شود.   رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: امسال در حوادث ترافیکی درون شهری ٨ نفر جان باختند. کنترل این تعداد زائر به لطف و نظر آقا علی بن موسی الرضا (ع) بود.   سرهنگ امیدوار تاکید کرد: ما در نوروز امسال پیش بینی کرده بودیم که سفر‌ها کاهش می‌یابد، اما سفر‌ها برابر سال قبل بود و تلاش شد تا ایمن‌ترین سفر برای زائران مهیا شود. در ایام نوروز جرائم به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش داشت همچنین پنج میلیون نفر را در خیابان‌های منتهی به حرم در شب‌های قدر مدیریت کردیم.

دیگر خبرها

  • تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • تصمیم تارانتینو برگشت/ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود