Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@21:36:17 GMT

نگرانی هنیه از بروز کرونا در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۹۷۳

نگرانی هنیه از بروز کرونا در نوار غزه

ه گزارش روز پایگاه اطلاع رسانی حماس «اسماعیل هنیه» این مطلب را در دیدار با «نیکولای میلادینوف» نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور خاورمیانه بیان کرد که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.  

در این دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس شرایط فعلی را که فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری و اردوگاه های پناهندگان و آوارگان فلسطینی با آن مواجه هستند و همچنین تاثیرات محاصره غزه و کرانه باختری را بر تشدید شدن شرایط موجود برای میلادینوف تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به کمک‌ برخی کشورها به مردم فلسطین تاکید کرد: مرحله فعلی مستلزم تلاش همه طرفین و انجام تعهدات آنها در قبال مردم فلسطین است.

وی افزود: در این مرحله حساس سطح همکاری و هماهنگی و تدوین برنامه های مشترک باید به بالاترین سطح برسد.

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور خاورمیانه نیز در این گفت و گوی ویدئویی تلاش های این سازمان برای کمک به مردم فلسطین و هماهنگی های انجام شده با سازمان بهداشت جهانی را برای تامین امکانات مورد نیاز بهداشتی جهت ساکنان سرزمین های اشغالی تشریح کرد.

در پایان این گفت و گو طرفین بر لزوم ارتباط مستمر و انجام کار و هماهنگی مشترک برای مقابله با خطرات موجود تاکید کردند.  

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت تاکنون ۱۰۴ نفر در فلسطین به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.  

 غزه از سال ۲۰۰۷ توسط نیروهای اشغالگر در محاصره قرار دارد و بنا به گفته " جمال الخضری " نماینده مجلس فلسطین و رئیس کمیته مردمی مقابله با محاصره غزه این موضوع باعث شده تا میزان فقر در این منطقه از مرز ۸۵ درصد عبور کند.  

غزه از ۱۴ سال پیش تحت محاصره نظامیان رژیم صهیونیستی است و آنان از ورود غذا و دارو به این منطقه جلوگیری می کنند.

312 310

کد خبر 1370344

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسماعیل هنیه ویروس کرونا غزه فلسطین حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، «به برادرت سلام برسان مادرجان». این جمله‌ای است که همسر برادر اسماعیل هنیه به فرزندش می‌گوید که امروز در بمباران منطقه الشیخ رضوان در نوار غزه به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی امروز اعلام کردند که در جریان بمباران امروز نوار غزه،  برادرزاده رئیس دفتر سیاسی حماس به نام محمد عبدالکریم هنیه، نیز به شهادت رسید و به برادرش که پیشتر در طول جنگ کنونی غزه به شهادت رسیده بود، پیوست.

دو روز پیش نیز  ملاک هنیه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که در حمله رژیم اسرائیل در نوار غزه در روز عید فطر مجروح شده بود، به شهادت رسید.

محمد هنیه پدر ملاک هنیه نیز در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در نوار غزه به شهادت رسیده بود. سه پسر اسماعیل هنیه به همراه تعدادی از نوه‌های او در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در اردوگاه الشاطی هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

هنیه در واکنش به این خبر گفت:‌ «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد».

دیگر خبرها

  • هنیه وارد ترکیه شد
  • نماینده روسیه: شرم بر آمریکا باد!
  • آمریکا عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید + فیلم
  • ببینید | برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید
  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • نگرانی از بروز کم‌ آبی برای سه استان در تابستان ۱۴۰۳
  • برای ارسال کمک‌ها به غزه به آتش‌بس فوری نیاز داریم