Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی گفت: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی مقام عالی دولت؛ پیشکسوتان، هیات های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی طبق بیانیه محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی آن را لبیک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی مقام عالی دولت پیشکسوتان، هیات های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی  و طبق بیانیه محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی  آن را لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نی در این راستا بیان کرد: در ایامی که خراسان جنوبی همانند سایر هم‌وطنان عزیزمان و بسیاری از نقاط جهان، درگیر مبارزه با بیماری کرونا ویروس بوده که متاسفانه  سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخته است، جامعه ورزش و جوانان استان  همپای آحاد جامعه برای مقابله با این بحران و کاهش زنجیره انتقال این بیماری تلاش کرد.

وی گفت: از تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان و خانواده های محترم خواستاریم با توکل بر خداوند متعال ضمن رعایت اصول بهداشتی توصیه شده و دستورالعمل های ابلاغی، با ماندن در خانه و کاهش حضور در سطح جامعه از گسترش این بیماری جلوگیری نماییم.

عزیزی خاطرنشان کرد:  امیدواریم با طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا که قطعا با همکاری مردم فهیم، فرهیخته و موقعیت شناس استان خراسان جنوبی همراه خواهد بود بتوانیم این بحران را با کمترین آسیب پشت سر گذاشته و بتوانیم روزهای آینده را با شادمانی در کنار همدیگر قرار بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه سازمان های مردم نهاد جوانان استان همچون زمان های دیگر یار و یاور مردم و بازوی توانمندی برای دولت بوده اند تاکید کرد: از همان ابتدا برخی از سمن های جوانان استان در گروه های جهادی به پاکسازی محیط های شهری و برخی از سمن ها با اهدای بسته های غذایی و ضدعفونی کننده به خانواده های نیازمند وارد میدان شدند تا در حد توانشان از شیوع این ویروس مقابله کنند. وی در پایان از زحمات سمن ها تقدیر و ورزشکاران و پیشکسوتان که به عنوان گروه های مرجع اجتماعی هستند که به بیانیه استاندار لبیک گفتند تشکر کرد.

گفتنی است تاکنون سمن ها در شهرهای قائنات، بیرجند، زیرکوه، نهنبدان، سربیشه، طبس و فردوس فعالیت های چشمگیری در مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام دادند و قهرمانان همچون نجمه خدمتی تیرانداز تیم ملی، الهام پدید قهرمان صخره نوردی و دیگر قهرمانان استان در خانه به تمریناتشان ادامه می دهند و از کلیه مردم درخواست کردند تا از خانه هایشان خارج نشوند.

#با یاری خدا# کرونا را شکست می دهیم#

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سمن بیرجند کرونا خراسان جنوبی لبیک گفتند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: طرح«مسطورا» با هدف تبدیل کردن آیه های قرآن به گفتمان رایج بین مردم طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح به دنبال این هستیم که در طول سه سال مردم بتوانند ۱۵۰ آیه قرآن را حفظ کنند به این صورت که در سال جاری ۵۰ آیه در بین عموم مردم حفظ شود که ۳۰ آیه در ماه رمضان مورد تمرکز قرار خواهد گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: متن کار و محتوا در طرح «مسطورا» بر اساس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی نوشته شده است که امیدواریم مبلغان ما نیز در این راستا فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: برای رسیدن به اهداف طرح «مسطورا» می‌توان از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، جلسات قرآن خانگی و صدا و سیما استفاده شود و نکته قابل توجه این است که برای درک عمیق این فرازهای قرآن انیمیشن‌هایی نیز تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با طرح «مسطورا» اقدام قرآنی ویژه ای را رقم بزنیم، گفت: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند عدد ۵ را ۳۰۰۰۱۹۳۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت کامل از قهرمانان ورزشی با کمک صنایع و معادن
  • کسب رتبه اول در کاهش تصادفات جرحی توسط خراسان جنوبی
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • کسب رتبه اول خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • مشارکت مردم در اقتصاد باعث کاهش وابستگی به نفت می‌شود