Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد ارزش بسته‌های توزیعی را بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست.

وی همچنین تعداد بسته‌های معیشتی توزیعی بین مددجویان را ۱۳ هزار و ۳۲۰ مورد به ارزش ۱۴ میلیارد و ۳۶۰ میلیون عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد  امام خمینی (ره) خراسان شمالی همچنین با اشاره به بیماری کرونا و اقدامات این نهاد در حفظ سلامت مددجویان نیز گفت: ۵ هزار و ۷۰۵ بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال به همت خیران بین مددجویان توزیع‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بسته‌ها علاوه بر ۱۸ هزار و۲۰۰ بسته بهداشتی است که بین مددجویان شهری این نهاد در ابتدای سال جاری توزیع‌شده است و با هماهنگی صورت گرفته تمامی مددجویان روستایی نیز با کمک اداره کل امور روستایی استانداری و همکاری سپاه استان از بسته‌های بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

الهی راد در ادامه به اقدامات جهادی مددجویان تحت حمایت این نهاد در تولید ماسک برای مقابله با این بیماری اشاره و تصریح کرد: روزانه ۳۰ هزار ماسک و ۳۲۰ دست لباس بیمارستانی توسط کارگاه‌های مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد تولید می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نیازسنجی انجام‌شده از خانوارهای تحت حمایت این نهاد نیز گفت: خانوارهای تحت حمایت این نهاد، نیازمند ۵۵۰۰ سری لوازم ضروری زندگی شامل ۵۰۰ دستگاه یخچال، دو هزار تخته فرش، دو هزار مورد اجاق‌گاز و هزار مورد نیز آبگرمکن هستند.

هم‌اکنون بیش از ۵۴ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۰۱ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا بجنورد مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بجنورد مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی کرونا بجنورد مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد بین مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام جلیل محمدی گفت: پس از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، مردم خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران راهپیمایی خواهند کرد.
وی افزود: از مردم ولایت‌مدار و مؤمن استان دعوت می‌شود در این مراسم حضور پیدا کنند تا حمایت مجدد خود را از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران اعلام کنیم.
گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ده‌ها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد